Gå til innhold

Lagt ut fra Anonymdebatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ har nettopp testet positiv på graviditet. har en datter på 3 år å 7 mnd. er sjøl bare 21 år..har en samboer som har tvillinger på bare 2,5 mnd...

vet liksom ikke om at æ klare en unge til nu.men d som er at æ har bynt å fått mage allerede, er kanskje 3 uka på vei, å har allerede den tutmagen.passer ingen av mine egne bukser, bare joggebukser...har bynt å bli kvalm,dårlig matlyst...

sånn at æ vet jo at d skjer nåkka me kroppen min nu,å tar æ abort så vet æ at d kommer æ tel å slite me resten av livet, for d har æ gjort en gang før, å d slit æ me enda..vil jo veldig gjerne ha en baby til i hus, men problemet e jo at han allerede har 2 stk på bare noen mnd, å så blir æ gravid..... d va jo ikke akkurat planlagt i d hele tatt....æ vet jo sjøl at æ veldig gjerne vil ta vare på, i og me at d har skjedd så mye me kroppen min, på bare noen daga..

vær så snill hjelp mæ..æ vet ikke ka æ ska gjøre

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gled dere over et nytt barn. Er jo ingen krise dette.

Men kanskje dere i fremtiden bør lære dere hvordan barn skapes. Mannen din er vel ikke helt dum. Ville han ikke ha flere barn så bør han ikke ha usikker sex.

Skrevet

"Men kanskje dere i fremtiden bør lære dere hvordan barn skapes. "

Den synes jeg var litt frekk ... barn kan faktisk komme til selv om man har brukt prevensjon. Der er alltid en liten risiko, og for noen slår det til.

Jeg vil råde deg til å snakke med din kjære og kanskje ta kontakt med noen som kan være tredjepart. Jordmor eller helsesøster skal kunne være behjelpelig med slikt.

Husk også at når barnet ditt blir født er jo tvillingene hans betraktelig større enn de er i dag :-) De er jo rundt året da, og utviklinga går fort!

Snakk sammen og finn ut hva som er riktig for dere. Dersom dere velger å beholde barnet (og det virker jo på deg som at det er det mest aktuelle alternativet) så kommer det sikkert til å gå helt fint!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...