Gå til innhold

Noen her som har fått utført bukplastikk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter 4 svangerskap, fått skikkelig mye løs hud på magen, og klarer ikke å bli fortrolig med det :/ Har vurdert å få tatt sånn bukplastikk, og få strammet opp magen.

Er det noen her inne, som har gjort det, og kan fortelle litt om hvordan resultatet ble, og om det var veldig vondt ol??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk utført bukplastikk. Har også 4 fullgåtte svangerskap, og hadde fått en god "gavepakke" på magen.

Du kan se før/etter bilder og litt info på www.operasjonenmin.piczo.com

Resultatet mitt har blitt veldig bra. For første gang på 18 år har jeg i sommer våget å ha på meg bikini ;o)

Vondt var det mest første uka, etter det går det fort fremover.

Det værste var egentlig de 3 første dagene fordi de la inn 2 dren. De var ikke så vondte, men veldig i veien. Var deilig å få fjernet de ja.

Men om jeg hadde måttet hadde jeg gjort det igjen. Har fått et helt nytt liv.

Skrevet

Åh, høres deilig ut. Hadde vært gøy med bikini ja :)

Hvor lenge etter siste fødselen fikk du utført inngrepet??

Takk for svar foresten :)

Skrevet

Da har jeg fått kikket på siden din, og her var det veldig godt beskrevet :) For et flott resultat da!

Tulla mi er bare 10 uker nå, men må vel kanskje sette meg opp på time, da det sikkert vil ta litt tid før jeg får time.

Skrevet

Fikk det utført da lillegutt var 10 mnd. Men hadde time allerede i juni (Lillegutt er født i januar).

Men fordi jeg måtte ta en annen operasjon som hastet litt mer først, utsatte jeg det til høsten igjen.

Private har som regel ikke lang ventetid, 6-8 uker er vel ganske vanlig. Du har time hos kirurg først, til utredning, så blir det satt opp operasjonsdag.

Jeg har gått ned 24 kg etter operasjonen (ikke planlagt, men pga sykdom) og vil absolutt anbefalle at om du ønsker å gå ned i vekt bør du gjøre det før operasjonen. Jeg har nå fått litt heng på sidene, fordi det nå har blitt litt hud til overs, men det er ikke værre en at jeg kan leve med det.

Er veldig fornøyd ellers da. Det har blitt mye nye klær ja ;o) Før hatet jeg å kjøpe klær, for hvilke klær blir pene med 1 1/2 kg hud til overs på magen? Nå er mulighetene litt større på en måte ;o)

Skrevet

Hei! jeg er også litt interessert i dette. Lurer på om du vet hva som ville skjedd dersom man ble gravid(planlagt/uplanlagt) etter en sånn operasjon.....? var det et dumt spm? nei....det lurer jeg på...

Skrevet

Hadde jo tenkt å få sugd vekk fettet samtidig da..... Blir jo litt dyrere, men siden jeg først skal "til pers" da ;o)

Ang graviditet, så vet jeg ikke helt hvordan det hadde blitt etter en sånn operasjon :/

Men nå skal mannen under kniven, og det er TOTALT uaktuelt med flere babyer her i gården, så jeg har ikke satt meg inn i den situasjonen...

Men kanskje noen andre kan svare deg på det Scorpiogi*11.08.08*

Skrevet

ja, sant nok :o) hvis vi skal ha en til, blir det i såfall en del år til. Må få ut denne først, og slanket bort ca 20 kg :)

Er sikkert ikke lurt å få denne operasjonen for så å bli gravid, tenker jeg, men kan jo hende det går an...

Skrevet

Jeg tok bukplastikk tidligere i år og er kjempefornøyd med resultatet. Betalte det selv og fettsugde samtidig. Var vondt i noen uker og sykemeldt i 2 mnd... Angrer overhode ikke:-)

Kan bli gravid etterpå, men det anbefales ikke fordi da kan du jo igjen få heng på magen. Anbefaler alle som vil ta bukplastikk å sjekke denne siden: Bukplastikk.com

Der er det mye info, historier og bilder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...