Mayken Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hva skjer. Har hatt el.smerter siden den 6 og de blir bare værre og værre. Nå verker jeg sånn i korsrygg og mage, kjenner det langt ned i beina. Hva er dette? Er varm og svetter av den minste ting. Gjør vondt nederst i underlivet bare jeg hoster, og har på en måte svulmet opp litt nedentil (hvis dere forstår) Er svimmel og trøtt, bare lyst å holde sengen i dag. Dette er 1.pp etter pille slutt, kan ikke huske at det har pleid å være så vondt. Mener å huske at jeg hadde intense menssmerte-vondter mellom el og ikm da jeg var gravid med snuppa, husker jeg gikk og trodde mensen skulle komme hvilke dag som helst i over en uke Noen andre som har det sånn?
mumifrøken Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei Jeg er også i første pp etter p-pillestopp. Jeg fikk også kraftige EL-smerter, de kom 5-6 dager før EL og varte til nesten ei uke etter EL. De var ikke riktig så ille som det du beskriver, men vondt i magen som ved kraftige mens-smerter, vondt i korsryggen, og smerter ved samleie (praktisk!). De har dabba av nå, så for meg i alle fall så var det neppe graviditetssymtomer, men kanskje bare ei kraftig eggløsning eller noe sånn. Jeg kjente det også sånn som det er før mensen kommer, så jeg var nesten sikker på at den skulle komme når som helst. Men om du har fryktelig vondt og føler deg veldig uvel, så er det kanskje ikke så dumt å ta en tur til legen? Bare for å utelukke at det er noe gæærnt... Jeg håper at du er gravid i alle fall ) Lykke til!
Mayken Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Hmmm...tanken på at noe er galt har aldri slått meg. Har pleid å være veldig plaget med menssmerter, en av grunnene til at jeg har gått på pillen. Regner med at det bare er kraftige el-smerter. Eller at det er en spire på gang..hehehe, om 10 dager regner jeg med å få svaret:)
Villstyring *2009-baby?* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 1pp etter p-pilleslutt her å! p-pilleslutt førte til mens fra 17april (begynte før jeg slutta på pilla) å varte til ca en uke etter at jeg slutta (2 mai) Har hatt mye av det jeg tror er ''symptomer'', men sikkert innbilning eller menssmerter eller noe.. Har hatt det jeg tror er el-slim de to siste dagene, som i dag ble lett brunfarga.. kan jo drømme om at det stemmer å at ting går i boks!
håpogtro Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hei, Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din. Jeg har eggløsning i disse dager (såvidt jeg vet..) og jeg er også øm og "oppsvulmet" i underlivet. Kan også kjenne at det verker/stikker litt nedover i det ene benet innimellom. Kan faktisk kjenne at eggløsningen er på høyre side, og det er også da det høyre benet jeg kjenner det i. Kan ikke huske jeg hadde det sånn da jeg var yngre, da føltes det mer som mensmurringer. Kanskje det har endret seg etter jeg har født ...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå