Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få en 1-åring til å stå stille ved bleieskift?

Gutten min er 13mnd - og nekter å ligge på stellebordet.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er til så veldig mye hjelp, men jeg kan jo si hva jeg gjør... Min er 11 1/2 mnde, så jeg sniktitter litt inne her.. Min blir spinnvill på stellebordet, så jeg lar han alltid stå når vi skifter tissebleier. Vi har vaskemaskina på badet, og han er veldig fasinert av den. Eller så har han badetermometeret og fikle med, dette fungerer veldig bra hos oss iallefall, men vet jo ikke om det funker hos dere :s

Skrevet

*svette svette*

Dette lurer jeg også på! Tror ikke det er mulig med min tass i alle fall. Han går bare helt i vranglås hvis han må ligge på ryggen (14 mnd gml). Eneste som funker er melk på flaske, men det er jo uaktuelt å gi ham det hver gang vi skal skifte! Har noen ganger hatt hell med stoppeklokken til pappaen som piper og lager lyder. Jeg prøver heller å være så rask som mulig med seansen.. Har dessverre ingen andre tips, håper på flere svar ja:)

Skrevet

Her har vi gitt litt opp stellebordet, kun bæsjebleier som skiftes der nå. Vi har to typer bleier, de som kan tas rett på og de vanlige. Tissebleier blir tatt av og på som en truse og når vi har bæsjebleier tar vi på de vanlige bleiene og gir henne alltid noe spennende å holde i, er hun helt umulig bytter jeg foran tven da ligger hun alltid i ro...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...