Northernlights Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Da jeg la ned småen, lå dyna hans på gulvet. Jeg løfter den opp,og ser noe svart som piler i full fart under senga mi........ Sikkert en sånn diger edderkopp. Så en cave cricket i gangen da jeg kom hjem,som spratt under skrivebordet. Begynner nesten å bli vant med dem. Men bare nesten! Det er enkelte ganger jeg ønsker jeg bodde i 214.etg i en skyskraper...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Huff, ÆSJ!!!! (`;`) Det hørtes fælt ut :o/ Kjenner jeg får frysninger på ryggen. Ble det noe søvn på deg da??
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Stakkars Northernlights. Jaja ... du klarer fint å stagge utfartstrangen min i hvertfall. Synes det er ille nok med svart-biller og vevkjerringer. Blir i Trondheim jeg, vi har i hvertfall ingen store og giftige kryp her ;-)
Northernlights Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Ja,jeg sov faktisk ganske godt. Men jeg VET det er noe under senga vår.....så jeg tenker spraye litt ;o) Det er så lavt, at jeg ikke klarer kravle under der. Men spraye ivei,det kan jeg jo. Håper de har vett nok til å ikke kravle oppi senga :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå