Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 14 pakker vakumpakka brød, 4 pakker fruktpure, sjokade, leverpostei, smøreost, grøt, morsmelkerstatning, osvosvosv Tror dere guttaboys sulter på turen? Glemte pasta i forskjellige varianter, kjeks, havregryn En hel koffert full av allergivennlig mat... haha
iznogood Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Men da har du tatt høyde for alt :-) De har bare å bli sultne, synes jeg minst. Når reiser dere? Kreta, da - det kommer til å bli kjempedeilig for alle sammen.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 ja, nå kan de bare våge seg å rynke på nesen av maten min.. Vi drar torsdag morgen... Tidlig... Det blir nok veldig deilig, spesielt siden mormor og moffen blir med.. Moffen lider av ad/hd (min diagnose) og kan ta lillegutt på tur, så mamsen får lese boka hun kjøpte i august..
iznogood Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Klart de blir jublende glade for maten din! Torsdag er ikke lenge til - så godt du er klar med det viktigste! (Klær og atnnkost får man jo alltids kjøpt seg :-) Måtte du riktig få lese boken din og det må jo være kjempegøy å ha med moromor og moffen på tur. Sånt skjer aldri i dette huset.
Urtete Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Kreta høres nyyydelig ut! En koffert med mat sikrer gutta fine dager i sola, og da får mamman og pappan det også!:-) Ønsker dere en riktig god tur! Enjoy every moment!:-)
Maud Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Heldige guttene dine som har en mamma som tenker på alt og pakker det de trenger. Heldige du også som skal til Kreta og klarer å planlegge sånn at det blir en fin tur for alle!
Plutseliten :) Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Høres ut som alt er tenkt på.Ikke rart du må starte tidlig,når det er mange hensyn å ta. Så deilig det blir med skikkelig sol og sommer. Og med medbrakt barnevakt,kan det jo bli alenetid for dere voksne også Ønsker dere en kjempeflott tur! Kos dere masse. Klemmer fra
coscos Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Tror gutta dine kommer til å få det som i himmelen, med medbrakt mat og sol og sommer dit de kommer. Hvor lenge skal dere være borte? Så fint at dere har med besteforeldre, det er kjekt med litt avlastning innimellom. Vi reiser til Spania på lørdag, og jeg har bare begynt å skrive lister over alt jeg må huske å ta med. Så, får jeg handle inn i morgen. Ønsker deg en riktig god tur, og kos dere masse alle sammen!
Tiggywinkle Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 God tur til Kreta! Der tilbrakte vi noen somre for en del år siden. Flott øy. Kos dere masse, og så deilig med litt barnevakter da. Velfortjent ferie:-) Begynner å glede meg tilvi skal avgårde, selv om det er noen uker til ennå. Så deilig med sol og varme, lite klær på barna og være ute hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå