Ubrukelige hengerumper... Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har noen kjøpt de fine å morsomme toppene der? Hvordan er de e størrelse og kvalitet? Var det dyr frakt? Var så sinnsykt mye fint der, så vurderer virkelig å kjøpe
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 da tenkte jeg på de marternity toppene
mummimamma å lillegutt Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 jeg har:) var ikke mange kronene i frakt da jeg bestilte for noen måneder siden:) tror kanskje det var 30kr hvis jeg ikke husker helt feil. åsså fikk jeg varene etter en å en halv uke!synes det var imponerende fort;) når det gjelder størrelsen så fikk jeg anbefelt av noen å bestille en størrelse mindre enn jeg ville valgt til vanlig,for ellers blir de dær maternity toppene veldig store å uformelige,med mindre man vil ha det da;) jeg er vell ikke akkurat den minste personen,har ett par kilo for mye nå,å jeg bestilte small å den var midt i blinken:) lykke til;)
Mummimamma;-) Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg kjøpte en t-skjorte der, men ble litt skuffet. Stoffet var tynt og slaskete, litt gjennomsiktig. Størrelesene er ganske små, så jeg burde ha gått opp en str!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Hmm...det ene sier størrelsene er små, den andre sier de er store på str. What to do?? Får vell bare prøve meg fram da, å heller sende i retur. (hvis det er mulig der da..)
Madde/sommergutt:) Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Ja her var det mye morsomt:) Noen som vet hvordan str er på herre-t-skjortene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå