babygullz <3 vilde Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Nå har jeg aldri gjort dette...fordi jeg har alltid trodd at brunkrem/pudder vil fungere som "sunblock", og at solen ikke vil trenge gjennom, eller at d vil bli skjoldete farge...men stemmer det? Jeg satt nemlig på terassen og grilla med venner en kveld, og hadde jo "pynta"meg med foundation og pudder, og jeg hadde solen i ansiktet hele kvelden, og da jeg kom hjem og vasket meg i ansiktet var jeg fortsatt brun, og på morgenen enda brunere i ansiktet? Føler meg litt "småblond" nå, men d får bare væreE=)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Da har du tenkt feil foundation gir ingen beskyttelse så lenge det ikke er solfaktor i den. Jeg bruker farget solkrem fra dermalogica eller id med faktor 15.
babygullz <3 vilde Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Nei nei, jeg tenker ikke beskyttelse, men at man ikke vil bli brun om man har på seg foundation, eller jallefall at man vil bli skjoldete...for man får vel ikke jevn brunfarge i ansiktet om man soler seg med foundation og pudder, eller???? isåfall kan jeg jo bare sole meg med brunkrem da, slippe å dra ned til byen uten sminke for å ta solarium=P
Vilde08 Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Solariummet trenger igjennom sminken så lenge det ikke er solfator i den. SÅ du blir brun med sminke. MEN sminken øker sjansen for at du får pigmentflekker i ansiktet hvis du bruker det ved soling. Det er heller ikke særlig bra for huden. Tilstoppede porer å sånt vet du:/
babygullz <3 vilde Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 hm..okei:P men da vet jeg d..så bare for meg at jeg kunne være fresh og gå å ta sol med sminke nå men jeg ante en viss fare for skjolder... har derfor aldri solet meg med sminke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå