Gå til innhold

Amming... Økedøgn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig har de egentlig disse økedagene? Minstejenta på 10 dager har de tre siste dagene vært kjempeurolig mellom kl.23:00 og 03:00. Hun vil bare ligge på puppen, selv om hun egentlig ikke er sulten. Hun spiser bare litt, så sovner hun...Dette gjør hun gang på gang... Noen som vet..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

 

Skrevet

Ingen med erfaring..?

Skrevet

Melkemengden må jo økes mye fra barnet er født og de første ukene fremover, så økedøgn har de sånn sett helt fra starten av.

 

Du kan finne gode råd og veiledning på www.ammehjelpen.no

 

Husk også at det er på natta produksjonen er størst og nattamming er bra for øking av melkemengde :-)

Skrevet

Ble aldri klok på det der, jeg. Så jeg lot bare ungen få så mye han ville til han ble sju måneder, da nektet jeg ham på natt ellers har han styrt alt selv. Funket fint for oss.

Han var en ganske stor baby som skrek svært lite, så jeg følger samme oppskriften neste gang og.

Skrevet

Takk for svar begge to! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...