Gå til innhold

kan noen hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

så at va noen som hadde skreve et innlegg om at de hadde ont øverst på magen, å at noen da skreiv at d koinne være nåkka med mellomgolve å d koinne være et tegn på svangerskapsforgiftning... e d sant? æ va hos legen for 3 uke sia hadde litt høy hvilepuls så fikk beskje å følle me på d.. sjekka d idag å da va d på ca 100, d e ikke svangerskapsforgiftning æ har da? har ikke vært plaga me hodepine å har ikke nåkka sæli me vann e bare litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye bedre å spørre lege/jordmor om det enn her inne. Er du bekymret så ta en ekstra sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...