pusi og lille pusi:) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 så at va noen som hadde skreve et innlegg om at de hadde ont øverst på magen, å at noen da skreiv at d koinne være nåkka med mellomgolve å d koinne være et tegn på svangerskapsforgiftning... e d sant? æ va hos legen for 3 uke sia hadde litt høy hvilepuls så fikk beskje å følle me på d.. sjekka d idag å da va d på ca 100, d e ikke svangerskapsforgiftning æ har da? har ikke vært plaga me hodepine å har ikke nåkka sæli me vann e bare litt...
Fornøyd med tøybleier Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Det er mye bedre å spørre lege/jordmor om det enn her inne. Er du bekymret så ta en ekstra sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå