Gå til innhold

Morgendagen vil bli lang og tung...

Anbefalte innlegg

Skrevet

17.desember ble venninna mi, som er kusina til mannen min og hun har også vært sammen med lillebroren hans (kompiliserte greier) påkjørt, ganske nøyaktig samtidig landet flyet jeg og guttene satt i i Tromsø og vi skulle starte vår juleferie sammen med dem. Min kjære svigerbror og stesønnen hans hentet oss på flyplassen og vi kom oss ikke hjem til dem engang før de ringte fra sykehuset.

Fremdeles ligger en av verdens herligste personer på sykehuset. Hun er ikke bevist. Reagerer på bilder og stemmer enkelte dager, men ikke alle. Legene på sykehuset i Tromsø kan ikke gjøre noe mere for henne. Så hun har livet i behold, men til hvilken pris?! Vil hun noen gang våkne opp igjen? Vil hun være den vi kjenner? Vil hun kunne være mamma for gutten sin?

I morgen fyller hun 21år... Og det eneste jeg vil akkurat nå er å holde rundt verdens beste svigerbror å fortelle han at jeg er så glad i han og at jeg er så stolt over hvor sterk han er! Jeg vil være hos nevøen min på snart 5år! Jeg vil være hos resten av familien å håpe... Men det finnes ikke så mye håp lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter under deg og har bare lyst til å gi deg en klem og si at jeg er her!!! si fra om det er noe jeg kan gjøre for dere!!! god klem og mange tanker. vanskelig å vite hva en skal si eller gjøre i en sånn situasjon, men håper du vet at jeg er her!

Skrevet

Vet at du er der!

Har egentlig mest lyst til å gå på jobb! Bare for å koble ut... Stille meg i en container å løfte tunge ting å bli fysisk tom istede for psykisk!

Skrevet

Eg e åsså her...

*tenke på dåkker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...