Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 var det virkelig nødvending å poste det samme innlegget 55 ganger?! Hehe, bare tuller:P Tydelig at DiB sliter i kveld, jeg ble "kastet" ut i sted=(
sydilla Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 55 ganger? jeg har jo klart å poste det så mange ganger at det overskrider grensa for 300 innlegg... Det er jo så mange som trenger å få inn ting med t-skje her ;-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hehe eg skjønte fint lite der eg satt og las også tenkte eg, det var det samma som i stad, el var det ikkje det....hmn?????? Også kom eg til å tenke på at det sto noko med rød skrift øverst, noko om at det hadde overskride 300..........men det sto nå ikkje så mange syns eg, og tellte, ga opp når det var over 100....hehe Syns det er bra eg så slepper noko å starte ein kjempe krangel om det er fordel el ikkje å sjå ung ut!! Stå på mammamora så slepper me å diskutere noko her inne
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Håhå, var det SÅ mange?! Jeg så at det var 60 svar, gikk inn og fant fire. Med ditt, fem. Men det var hele siden nedover. hehe, DiB må jo ha klikket helt i det du trykte på lagre. Eller kanskje moderator mente budskapet var så viktig at det måtte fylle hele tråden, siden enkelte ikke har så lett for det:P
sydilla Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 syns vi skal gå for den tolkningen der. Jeg aner ikke hva som skjedde... Kanskje vi bør ta hintet. Systemet tar kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå