Gå til innhold

Jeg vil bare forsvinne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ubetydelig liten lort, jeg har ingenting å gi. Jeg har ingenting inni meg, jeg er tom. Jeg vil dø og slutte å eksistere. Jeg vil forsvinne. Jeg vil bli borte.

Jeg er ikke verdt skiten under skoene mine.

Jeg føler meg enda verre siden jeg har det slik. Jeg er utakknemlig. Jeg bor i verdens beste land, jeg har penger, familie, tak over hodet, mat i kjøleskapet.

Men likevel så føler jeg det slik. Jeg er lei.

 

Jeg vil bli borte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, du må ikke tenke slikt! du er IKKE ubetydelig! du er verdt mye! Vi alle mennesker er unike å alle trengs!

 

du bør oppsøke psykolog hvis du er så nedenfor, for det er hjelp å få. Man trenger ikke føle seg alene for man er heller ikke alene om disse tankene. Det kalles å være deprimert, å man får god hjelp bare man oppsøker hjelpen. Det er alltids noe å være glad for i livet, alltid noe man kan se frem til:)

Skrevet

Husk at det finnes bare en av deg, der er ingen akkurat som deg i verden utenom du. Og familien din er glad for at akkurat du finnes, og for at de har deg i livene sine. Du er verdt mye for dem.

 

 

Og husk at bak skyene er himmelen alltid blå......

 

Skrevet

Prøv å tank at livet ditt handler ikke om deg, men om barnet/barna ditt/dine, det hjelper...Hold ut for deres skyld!

Skrevet

Du vil bli borte, men familjen din vil ha deg kvar det lover jeg deg.Ditt barn kjenner ikke dine demoner, for barnet ditt er du fantastisk, myk, trygg og god. Verldens beste mamma, fordi du er du.

 

Det er så mange rundt deg om elsker deg, og som trenger deg og som trenger at du finner hjelp til deg selv slik at du kan se deg selv med deres øyne. Skaff hjelp!!. Ev send meg en Pm om du vil snakke.

Skrevet

Jeg har vært der du der. Du kan komme ut av det, du kan komme deg videre. Søk hjelp!

Skrevet

Takk for svar dere, hadde faktisk ikke regnet med noen. Jeg har det ikke slik hele tiden, men i kveld bare toppet det seg for meg. Går det an å rømme fra sitt eget liv?

 

Det var et retorisk spørsmål altså, jeg vet at jeg kan endre det selv.... når jeg bare får kreftene til det.

Skrevet

Husk at det alltid er noen som elsker deg og vil savne deg sårt om du blir borte!!!

Alltid!!!

 

Om du har det så fælt at du ikke vil leve mer, så søk hjelp før det blir for galt og du ikke orker! Tøft av deg å skrive det her, det betyr at du kan bruke ord på hva du føler, og det er en kjempe start!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...