Gå til innhold

rier, kynnere... hva er dette? håper på mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVer kveld de siste 4 kveldene har jeg hatt akkurat som veldig nedpress eller litt "smerter" langt nede. ungen er veldig veldig aktiv og presser og presser. Føles kanskje som om babyen presser på en hinne lissom. Det holder på noen timer, så gir det seg.

Er det noen som har opplevd noe liknende?

lurer på om det kan være noe modning eller noe..?!

Har 19 dager igjen til termin. Er 1.gangs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være at barnet fester seg. . rier er det nok ikke, for det tar du ikke feil av, kynnere så stemmer magen seg, så det hørres mer ut som festing eller bare skikkelig nedpress smerter, ikke behagelig men helt vanlig;)

Skrevet

hodet er festet for en stund siden så det er det ikke. Men da er det sikkert vanlig nedpress. litt for håpefull her ;-)

Skrevet

det fikk jeg beskjed om sist og.. at rier er ikke til å ta feil av. men jeg hadde ikke så vonde rier jeg.. ikke før jeg kom et stykke uti hele greia. så jeg hadde ikke så vondt som alle snakker om. vondt var det men ikke såååå vondt. jeg hadde ikke ringt sykehuset den kvelden vi dro inn hadde det ikke vært for at det kom blod. da hadde jeg nok fortsatt vært hjemme ganske mye lenger for hadde ikke spesielt vondt.

men jeg gikk med sånne rie smerter i to uker før det startet, og snakket med sykehuset flere ganger og de sa til slutt at når det var rier så var det ikke tvil. det ville jeg skjønne for det var vondt, men det var ikke noe annerledes den dagen vi kom inn på sykehuset heller. bare at det var kommet blod. og det var jo begynt å åpne seg da..

uansett lykke til. du fåt følge med fremover nå da=) jeg fødte 10 dager før termin sist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...