cilles Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Sønnen min blir tre, og jeg har så lyst å lage en sånn bassengkake til bursdagen. Da trenger jeg masse sånne drinkeparasoller. Noen som vet hvor jeg finner tak i det ? Har sett litt rundt, man har ikke funnet enda. Og så tenker jeg og lage masse muffins med forskjellig pynt og glasurer på. Men hvor får en tak i forskjellig pynt. Ikke bare sånne kuler og geletopper de har på Rema. Andre gode tips ?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 www.festkaker.no Om det ikke er før om en stund da. ellers vet jeg ikke, har ikke vært mye i Oslo, iallfall ikke for å bake kaker. :-p
☆Monkey Business☆ Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jernia kanskje, har hvertfall mye lys, muffinsformer, farger o.l Kjøpte muffinsformer med Ole Brumm på for litt siden.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Sjekk ut cacas.no nå har dem også fått egen butikk i tollbugata.Adr står på hjemmesida.
cilles Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Skal sjekke ut cacas :-) Noen som har sett sånne drinke-paraplyer da ?Andre forslag til steder ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå