tutmamma Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Gikk glipp av forrige episode og tror dere ikke jeg glemte dagens episode også... hrmp!!"#¤%&/(/()= Fikk med meg slutten i dag der Orson dro sin vei...hva har skjedd???? Hva har skjedd disse to episodene??
*SamSung* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Carlos er jo blind. Gaby takler det ikke så bra, hehe:) Carlos fikk seg en førerhund som heter Roxy, Gaby er ikke så glad for å ha denne hunden i sengen på satengsengetøyet sitt. Tom og Lynette driver Scavos Pizza, og Rick har kommet tilabke, og åpner en resturant rett ved siden. Tom blir sinna (sist ep.) så han kaster en murstein inn gjennom vinduet hans på natten sånn at ingen ser han. Denne ep. så har noen satt fyr på rest. og det er IKKE Tom som Lyn tror ehel ep. i dag, men kommer frem at det er barna.. Orson går i søvne mens de bor hos Susen og Mike, og sier i søvne at han kjørte på Mike til Julie.. I dag så fikk de vite det, Susen klikker, men både Mike og Susen vil tilgi etterhvert, men IKKE Bree, derfor flytter Orson. Kathrine lager seg firma, som selskapsholder, og lager et push for Bree, så hun er også med. Dylan blir stoppet av en poiltimann, som senere viser seg at er faren hennes. De møtes uten at Kathrine får vite noe.. Edie så vi ikke så mye til.. Hun banket bare på hos Gaby og Carlos med hundemat, og ga en "liten advarsel" til gaby at hun måtte være snill mot han, ellers så vat det mange andre snille jenter rundt omkring..
tutmamma Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Tuuuuusen takk mine-sko!!! Det kaller jeg service!!!! Klem til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå