Gå til innhold

da må dere krysse fingra for meg!!!!


Nr3på vei, to tette:)

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag, men enten så var det for tidlige eller så har den lille dødd alt. Så tatt bl.prøve og fekk ny time på torsdag, så da er det å håpe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så skummelt. Krysser fingre og håper på det beste. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel var på ul i dag, men hun mente det var for tidlig og at vi ikke trengte å bekymre oss. Hun var sikkert på at alt var vel, for utifra målingene hennes har det vokst nesten 5mm:) Så fikk ny time om en uke, og glad hun var så positiv som hun var så da er det bare å vente i spennning i en uke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra da!!! 5mm er vel veldig bra å vokse er det ikke? Jeg å vil på tidelig innvendig ul. Fått beskjed om at jeg skal på første ul sikkert rundt august. Å det er leeenge til! Første kontroll uke10. Men det er vel helt vanlig. Men som førstegangs lurer jeg på såå mye. Å tiden går så seint!!!

Lykke til og krysser fingrene for din lille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 5mm er bra, men så kan det jo vøre at han første målte riv ruskende feil da...det vi er redde for og at den lille er død, men prøver å tenkje positivt:)

og det vanlige er å ikke ha ul eller noe ekstra før ordinær ul i ca uke 18, men hadde en ma i 2 svangerskap så derfor blir man litt paranoid og engstelig.....

Så du har noe å glede deg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...