Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Brio Happy duo (bruker sportsdelen nå) som er den "faste" vogna.

Så har vi en BabyTravel trille som vi bruker når vi er i byen eller butikken osv. :-)

Du da?

Skrevet

vi har også en brio happy duo som vi er kjempefornøyd med! :) vi bruker bagdelen enda da, siden frøkna bare er to måneder :)

Skrevet

Hihi så artig:) Veldig fornøyd med den vogna:-)

Skrevet

Brio Happy duo her også:) Åssen farge har dere da? Har en quinny freestyle 3xl også, bytter litt:)

Skrevet

Brio Kombi, svart :)

Skrevet

Emmaljunga City Cross.. Helt grei vogn, iallefall sittedelen.. Vi måtte kjøpe City Bag til den når jenta vår enda bare lå i vogna, for det ble litt smått om plassen med bare en vanlig bag i sportsdelen..

Så det ble en dyr vogn gitt.. :P

Også har vi en paraplytrille.. Kjempe kjekk..:)

Skrevet

Vi har emmaljunga scooter :)

Skrevet

emmaljunga kombi tror eg den heter, en carena vogn (sommervognen) og en paraply vogn

Skrevet

Vi har en grå brio kombi (bruker sportsdelen nå) veldig fornøyd!

En acta graco trille, en sånn man kan klikke bilsetet ned i og bruke som vanlig trille. Hadde ikke klart meg uten :P

Og en joggevogn =) som jeg ikke har brukt så mye enda;)

Skrevet

En råååsa Brio Happy her, og en råååsa Teutonia Spirit s3 hos faren sin ;D

Ja, også har hun to reisetriller, men en står på hytta og en er hos farmor og farfar, lurer på om jeg skal kjøpe meg en for å ha SELV...

Skrevet

simo kombi og jeep shoppingtrille

Skrevet

Teutonia s4 Tvilling vogn

Troll kombi vogn

og ei sportsvogn som jeg ikke husker navnet på...

• 2 uker senere...
Skrevet

Emmaljunga edge duo:)

Skrevet

Simo kombi som barnehage vogn

Oth

Emmaljunga cerox

og en trehjuling hos bestemor;)

Skrevet

vi har en quinny freestyle 3xl å en babytravel som vi har liggende i bilen vist vi bare er rett på butikken eller i byen, skal også ha den med til syden.. så hadde vi en emmaljunga edge duo combi var førnøyd med den men bytter til quinny når hun skulle i sportsdel for syntes en ble stor.. men savner den litt:( var jo første vogna

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi har Oth, Bugaboo og Bugaboo BEE!

• 1 måned senere...
Skrevet

vi har en emmaljunga kombivogn, (husker ikke eksakt merke) en carena og en baytravler ( paraplyvogn)

Skrevet

Oth UJ, Emmaljunga duo edge, quinny zapp=0)

Skrevet

Simo kombivogn! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

til førstemann hadde jeg simo kombi og til nr2 har vi emmaljunga edge duo;) ille fornøyd med emmaljungaen vi har ihvertfall fått det vi har betalt for;)

Skrevet

Jeg har emmaljunga edge duo til mi jente. helt fantastisk vogn. Det e en stor bag ( med go plass t vokis pose) og sittedelen er også kjempe bra.

om jeg skulle ha kjøpt vogn i dag, hadde jeg kjøpt den samme=)=)

den anbefalles=)

Skrevet

Vi hadde brio kombi i førsten. Men etter hvert syntes jeg den ble alt for tung å ha med seg i butikken.

Nå har vi Brio sing, sittedelen, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den vogna først!

Skrevet

Vi har one tree hill urban jungle tvilling vogn

simo kombi og simo trille

+ simo kombi som står i barnehagen

veldig fornøyd med alle vognene

Skrevet

Jeg har en fin Troll vogn, har vært veldig heldig å få låne den vogna av en venninne.

Den jeg kjøpte før jeg fikk dattera mi klikka i bremsene osv for 3 mnd siden så unngå Juwel vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...