MadKiss*Jente i magen* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 jeg har selv hatt jordbær syken hehe..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 potetgull,gulrøtter,knekkebrød.. enkelt og greit ALT(nesten ivertfall) som er sprøtt og knasende:D hehe Har også hatt sjokoladesug.. men det har heldigvis gått tilbake til normalen igjen.. er glad for det,hehe, for i forrige svangerskap MÅTTE jeg ha sjokolade hver dag, HVER dag.. huff.. =p
Chris&Alex♂♂ Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 denne gangen har jeg fått litt dilla på å lage nye middager som vi ikke har hatt før. går inn på matprat ol og finner masse god mat. får lyst på så mye rart. ellers har det blitt litt baking, is, pianøtter, frukt, og crackle det har jeg spist mye av.. nam nam.. 4 crackler på en gang og sånn hehe.. må tygge på noe hver kveld nesten..
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 er liksom bare frukt jeg har lyst på hele tiden epler, ananas, jordbær, kiwi, og appelsinjus til hehe er glad jeg ikke har fått hekta på noe skikkelig usundt og fetende
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 jeg har ett skikkelig sug etter bananer Noe jeg ikke var så glad i før
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 har ikke noe spesielt sug når det gjelder mat,men er helt sykt med lukter! synes vaskemidler lukter så ubeskrivelig godt! særlig den ajax sitron! å jiff skurekrem sitron! står å vasker å skrubber nesten hver dag bare for å kjenne lukta nesten! hehe.. er sikkert ikke så kjempeheldig å stå med nesa oppi slike midler så må begrense det! men er helt sykt å godt det lukter!!;P er hvertfall veldig rent her hjemme...hehe.. typen står bare å rister på hode, men er jo glad for et rent hus!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 her går det i båtis fra diplom is:) må være akkurat det merke, hennig olsen sin båtis er ikke så god,hihi!!!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Her går det ikke en dag uten at jeg spiser minst to knekkebrød med kaviar på. Men det må være den nye kaviaren med Omega3. Og jeg bare må ha et glass melk til knekkebrødene =) Ellers har jeg dilla på is. All slags is egentlig, men mest softis...
Mummimamma;-) Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Går og tenker på egg nesten hele tiden. Eggerøre med ost, eggesalat, omelett, hardkokt egg, special fried rice med egg...Mmmm
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Har blitt en del is, men ellers er det fukt som står på ønskelisten her, med 4 dager til termin bugner det av frukt i kjøleskapet for jeg innbiller meg at det er det eneste jeg klarer og spise under fødsel og det er jo viktig med litt energi:) Hadde noen gitt meg sjokolade hadde jeg kastet opp, men nå er jo vannmelon sesongen begynt så i går kjøpte vi en hel vannmelon... åååå det var godt det, Så nå har jeg masse vannmelon som min kjære må finne ut hvordan han skal medbringe på føden:) hehe
Novemberbolle Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er ganske så uheldig, og har fått suget på junkfood... McDonaldsmat kunne jeg gjort alt for å få, pizza, pølser.. Ja, you name it:. Huff, hvordan skal det gå med meg tro?
Madde/sommergutt:) Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Jeg bare MÅÅÅ ha kavring fra pågen.. spiser ellers mye frukt og youghurt:)
Mamma mjaua Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 sug på havregrøt, men hakke spist det på maaange uker. tror jeg ikke tåler det.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 Vann! Og jeg gleder meg til nektariner kommer i kurver! Ellers går tankene i sjokolade, is og lakris. Men jeg spiser ikke så mye av de sistnevnte pga fare for svangerskapsdiabetes og høyt blodtrykk. Går også rundt å tenker på å unne meg fersk kneippskive med smør og et tynt lag bringebærsyltetøy og jeg er absolutt ikke noe syltetøymenneske!
Gull-i-magen♥ Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 Jeg måtte bare plutselig ha salami!! Spiser det aldri ellers, men sist svangerskap fikk jeg også "bare-må-ha-det-følelsen"... Kjøpte inn en stor familiepkn, og tenkte at jeg sikkert ikke fikk spist opp alt, men etter 2 dager var det fritt, måtte bare ha mere! Siden er det det jeg har spist til frokost, lunsj og kvelds:) Åsså MÅ jeg ha melk til:) .. pussige greier de der "dillene"!
Novemberbolle Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 Tror nok du bør holde deg unna den salamien. Det går under spekemat, og er ikke anbefalt å spise under graviditeten.
Gull-i-magen♥ Skrevet 14. mai 2008 #19 Skrevet 14. mai 2008 Er klar over det... menn føler at det er ganske trygt å spise ferske norske kvalitetsprodukter.. Mamma har vært gravid 6 ganger og har aldri vissta om at det var ting man burde holde seg unna under graviditeten! spiste alt! Ser ikke at noen av oss barna har hatt noen skade av det:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 14. mai 2008 #20 Skrevet 14. mai 2008 Salamien fra Gilde er fryst, og vi kan derfor trygt spise den:) Ikke lurt å la den ligge lenge i kjøleskapet, men ser ikke ut til å være noe problem for deg S@nne:)
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 14. mai 2008 åh du som skrev nektariner.. fy deg.. nå fikk jeg og skikkelig lyst på det!! hehehe:D
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #22 Skrevet 14. mai 2008 Skillingsbolledeig ! NAM NAM . Og så sånne billige firstprice saftiser i sånne avlange plastposer i bringbær, pære og colasmak . Og så grønne epler vasket med kjøkkenvann (Bare fra MITT kjøkken...) med vaniljekesam . Hehe...
Gjest Mammamoms Skrevet 14. mai 2008 #23 Skrevet 14. mai 2008 Det er vel ikke noe annet enn melk som er min dilla, men det kan jo forandre seg.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #24 Skrevet 14. mai 2008 Fiskeboller i hvitsaus!! Nam, kan spise det hver dag, men sambo blir jo litt lei da så må begrense det litt, hehe Og sprite, må drikke det hver dag. Før likte jeg det egentlig ikke, for det er sånn typisk "blandevann-brus", men nå har jeg helt dilla
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 14. mai 2008 #25 Skrevet 14. mai 2008 nesten all mat er Blæh, fortsatt...... jeg er i min 13 uke..... men når jeg spiser MÅ jeg ha sweet chilisaus på ALT.... salat, bakt potet, pizza ris.... så har lakris fulgt meg, det demper kvalmen for meg. ellers er jeg kjempe glad for at det er jordbær i butikken:-) NAM eller s er det BARE VANN som gjelder, alt annet er BLÆH håper det gir seg snart......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå