Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann kom nettopp løpende opp fra rommet sitt..MAMMA det er en diger edderkopp på rommet mitt.Jaja får ta den da,tenkte jeg siden jeg er her alene.Får bite tenna sammen og ta rakkeren.Men da jeg såg den fikk jeg litt hetta..Kroppen var på størrelse med tommelfinger naglen min.Da den falt ned i karmen sa det klask...Jeg lempa den ut og lukka vinduet...

Jeg torde ikke skvise den...Bare den ikke kommer på besøk igjen, da fåt jaggu pappaen ta den,for den var EKKEL.Men guttungen synst jeg var tøff da, han skulle sett meg da jeg kom ut av rommet, like før jeg hylte høyt ..

Men nå er jeg sååå tøff i hans øyne da :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må få deg en pus!

Vi har to pusekatter som forvandles til stolte løvinner når ekle småkryp inntar leiligheten. Jeg er overbevist om at de kunne hamle opp med det meste, kanskje til og med en Rottweiler.

Syns du høres veldig tøff ut, jeg. Du trenger jo ikke fortelle hele historien til sønnen din :)

Skrevet

Å fysjom!!

Slike store "megger" er det flust av der jeg kommer fra å.Slike med små kors på ryggen.USJ:::!!!!!

Mormor pleide alltid ta di,for jeg likte di ikke.

Du er virkelig helten minå nå altså.Slike er megaekle,jækh!!

Be den holde seg unna til gubben kommer da,så slipper du leke helt ;o)

Skrevet

Urk............de er flotte å se på, men ekle som fy når man skal fjerne dem.......en mygg er litt lettere å aksjonere mot..........ikke så mye lyd liksom;-D

Skrevet

Åhhu - jeg hater eddiser som sier klask når de detter i gulvet!

Nesteldste flyttet ut av rommet sitt nesten en uke da hun fant en diiiger en under senga si for en liten stund siden ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...