Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 jeg har i det siste hatt veldig vondt nederst i ryggen så når jeg setter meg ned på huk så bruker jeg litt tid med å reise meg opp igjen.. og da har kjæresten min kommet opp med en ny metode som går ut på å fise på meg så jeg rømmer fra "åstedet".. andre som opplever noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hahaha! Det var jo også en måte å gjøre det på. Nei typen min har bare blitt helt fantastisk etter jeg ble gravid, så jeg er vel ganske heldig med at han tar hensyn til absolutt alt når jeg er i nærheten:) Han er bare kjempe herlig:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Hehehehe, den va jammen god! Kanskje jeg skal begynne med en lignende metode for å få godstolen når typen sitter i den! Eller, han hadde sikkert ikke brydd seg. Huff, fislukt av andre er virkelig noe jeg ikke takler nå som jeg er gravid!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Fise på deg for at du skal komme deg raskt opp igjen? Om samboeren min hadde gjort noe sånt mot meg, hadde jeg først blitt sint og så lei meg etterpå. Respektløst mener jeg. Hadde vært bedre om han strakk ut en hjelpende hånd!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 vel når han gjorde det så fikk jeg jammen fart på meg da.. hehe hadde sitti på huk på golvet drit lenge helt til han kom forbi.. da skøyt jeg i veret.. men jeg håper for hans skyld at han ikke gjør det mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå