pøber´n & je Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har. Har ikke hatt det så lenge, og det er jo helt klart bedre enn det jeg har hatt. Eneste negative er at man ikke kan bruke hvilke som helst objektiv på det, da man må ha autofokusmotoren i objektivet. Derfor blir det dårligere og dyrere alternativer
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Altså jeg er helt blank på det her:o) Så bare i en reklame fra expert at de hadde dette kameraet til en grei,overkommelig pris for meg. Står at det er inkl 18-55 objektiv. Er dette noe for en amatør? Takk for hjelp:o)
♥ McQueen♥ Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har det, men kun hatt det en uke. Før jeg kjøpte det spurte jeg en venninne som har full peiling på speilrefleks. Og hun sa det var et mer enn godt nok kamera til mitt bruk. Hun anbefalte meg å kjøpe den pakken med en ekstra linse, så det gjorde jeg. Angret ikke et sekund på det!! Så med min lille erfaring kan jeg anbefale det:) (kjempe gøy)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Takk for svar:o) er sikkert bra nok til mitt amatør bruk.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Flotters:o) Har egentlig lyst på det altså. Prata med ei venninne også som har det kameraet og hun var veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå