hvorforerallenickopptatt? Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Og viss de skal gå foran, skal de da gå helt frem før bruden kommer inn? Begynner å få litt bryllupsnerver her i gården
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Vi har endt opp med bare brudesvenn (vår sønn) og han skal gå inn sammen med forloveren min..
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Går de da inn før du i det hele tatt er på vei inn? ( om du skjønner hva eg mener? Jente mi på 21 måneder og niesa mi på 4,5 skal være brudepiker
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Ja de går inn før jeg i det hele tatt er på vei inn.. =) Istedetfor at forloveren min skal løpe inn (slik forlovere gjerne gjør..hehe) så skal ho ha med seg junior..
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 Har vært innom den tanken eg og. De to jentene kan fort få det for seg at det er skummelt å gå opp alene. Kanskje forloveren skal ta en i hver hånd
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Cornelia var brudepike da vi giftet oss og hun gikk sammen med forloveren min inn, altså før meg:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Vi er veldig fornøyde med den løsningen hvertfall =) Da slipper jeg å tenke på at han går opp alene foran meg (noe han neppe ville gjort).. Forloveren min slipper å være nervøs for å gå opp der alene, så ho har junior å konsentrere seg om.. Synes attpåtil det er veldig koselig, siden min forlover er fadder for junior =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå