Gå til innhold

Noen andre som flyr mye i jobbsammenhang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen andre enn meg her inne som flyr en del i forbindelse med jobb? Jeg flyr to-fire ganger pr. uke. Fikk beskjed av en ansatt i SAS at jeg nok burde begynne å trappe ned til maks 1 gang pr uke når jeg har 2-2,5 mnd igjen (er 20+6 idag) Føler at legen min vet utrolig lite om dette, men vet ikke helt hvem andre jeg skal snakke med om det? Noen forslag? Evt. kan man kanskje bli henvist til en gynekolog som kanskje vet litt mer om det?

Takker for de svar jeg kan få :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Satt nettopp på Sas Norway sine sider for å sjekke flyreiser selv... Sprøtt!!! Men fant ikke noe der, jeg har hørt at man ikke kan fly de siste 7 ukene før termin, mens andre igjen sier det er de siste 3/4 ukene man ikke kan. Dette er visst pga de ansatte er redde for fødsel ombord (men dette vet du kanskje mere om enn men, vet ikke åssen jobb du har jeg da, men....)

Jeg har forsøkt å sjekke dette opp fordi jeg bor på vestlandet med familie på østlandet, jeg har termin 26.juli og tenkte å dra på en miniferie fra 13 til 23.juni. Har hørt at man må få et skriv fra legen hvor det står når termin er, og at man er frisk og rask "fit for flight"- brev eller noe kalles det. Har man det , kan man fly....

Men så var det babyen da, jeg tror ikke det er noe farlig for babyen å fly, tror ikke det er noe trykk eller noe som skal kunne påvirke barnet.... Vanskelig å finne skikkelig fakta på det, håper du får noe mer svar fra noen som VET :)

Skrevet

Turbo - du har fått mail:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...