Gå til innhold

Hvordan er livmortappen når en er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mamma til to flotte unger som blir 4 og 2 til høsten. Hadde tenkt å vente noen måneder til med å få nummer tre, men var litt slurvite med prevensjonen et par ganger sist måned. (Var ingen krise å bli gravid...)

Er ikke helt sikker på når jeg hadde siste mens, men det var ca 14 april. (Vet jeg hadde 20 mars og det gikk ca 25 dager til neste mens). Jeg har hatt 25 dager mellom hver mens de siste gangene, så da skulle jeg evt hatt mensen fredag. Har nå en god del murringer og litt vondt i korsryggen, men ellers ingen symptomer. Har ikke hatt det før uke 6 i de forrige svangerskapene, så jeg rekner egentlig ikke med det nå heller. Men har ikke fått kjøpt noen test enda og blir gal av å lure på om murringene er tegn på graviditet eller mensen som er rett rundt hjørnet. Utrolig hvor fort en glemmer hvordan det kjentes ut forrige gang.... Uansett jeg tenkte jeg skulle kjenne på livmortappen, for å se om den gjorde meg noe klokere. (Vet at det ikke er lurt å tafse selv) Problemet er at jeg ikke vet sikkert hvordan livmortappen skal være når en er gravid kontra når en får mensen. Min var helt hard og lukket. 1,5-2cm lang. Hva ville dere tolket det som? Skal uansett kjøpe test i morgen dersom mensen ikke dukker opp. Men hadde vært veldig kjekt om noen visste!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for linken! Dette var kjekk informasjon å få med seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...