penny lane Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 hei. jeg har i løpet av min 10- 11 hatt 3 blødninger, i uke 5, uke 7 og sist nå i helgen i uke 11.denne siste var anderledes enn de forrige som var mer som brunlige utflod. den begynte på morgenen som rosa, frisk blødning, og ble avsluttet om kvelden som brunlig utflod. jeg hadde ingen smerter.ringte til medicus i trondheim og fikk en time med en gang.legen jeg møtte der helt fantastisk. hun tok en UL, og jeg holdt på å dø av frykt, for jeg var sikker på at løpet var kjørt. men babyen hadde det supert. den har vokst, hjerte banket og den beveget seg som bare det. legen spurte meg med en gang om noen før hadde undersøkt livmorshalsen min. hun gjorde en undersøkelse og sa: aha, det er jo denne som er årsaken..du har en lett blødelig livmorshals. jeg mener å huske at hun sa at det ikke var farlig for selve svangerskapet. jeg var jo så lykkelig over at hjerte slo, at alt som ble sagt etterpå forble litt tåkete. og nå er jeg litt bekymret igjen. er det noen som har hørt om blødelig livmorshals før? hva er konsekvensene? legen oppdaget også en skikkelig sopp infeksjon. skal behandle det i kveld, men lurer på om infeksjon kan skade fosteret?huff, alle disse bekymringene.takker for svar.
penny lane Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2008 er det noen som kan svare på dette? vær så snill.
grønnvinge Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Kjære deg, slapp helt av. :-) Jeg har også vært til UL pga. blødning i dag, er i uke 10, alt var i orden med min lille spire også. Jeg har tidligere ved gynekologiske undersøkelser flere ganger fått høre at jeg blør lett fra livmorhalsen, og det betyr rett og slett at den er følsom og sensibel og ikke tåler mye før det kommer litt blod. F.eks. ved celleprøve begynner jeg alltid å blø. Ved graviditet er det enda lettere å blø enn ellers, så det skal nok ikke mye til for oss nå. Jeg mistenkte at det bare var dette som var årsaken da jeg hadde blødningen, men fikk heldigvis sjekket det med UL likevel. Og der var det jommen en liten sprellende spire! Det går sikkert fint for deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå