Gå til innhold

Hurra - i dag har vi kjøpt verdens kuleste "ekstravogn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ju - hu. Nå står det en turkis drøm ut i gangen. Den skal Lykketrollet få kjøre i så mye han vil.

I og med at den ordentlige barnevogna står i barnehagen i ukedagene fant vi ut at vi trengte en ekstravogn. En slags paraplytrille om du vil, bare litt stødigere. Flott å ha til sommerferie og flyturer også.

Min kjære, Lykketrollings og jeg durte inn på Barnas Hus etter jobb/barnehage. Der har de mye fint! Lykketrollet prøvekjørte så lenge han orket.

Til slutt ble det vi voksne som bestemte. En utrolig tøff og turkis sak fra Carena. Easy tror jeg den het. Passer bra for ei kløne som meg. Ikke så ille pris heller, rett under 900 kroner.

Gult er kult, men turkis er best!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er kjempe fine :0) Selv gikk jeg for en kjedeligmørke blå en...angre sterkt :0(

Grattis med ny vogn.

Skrevet

Så gøy da!!! Jeg digger turkis jeg.Men alt av klær og annet,er svarte...Kan du skjønne det?

Vell,her fikk min skjønne en trille,og den er det verste jeg har kjøpt noen gang,hehehe

Men jeg kan tenke meg du har mest lyst å ut å dure med en gang ja ;o)

Alltid gøy å få kjøpt noe nytt.Å ikke var den dyr heller.

Grattis =0)

Skrevet

Åååååååå jeg vil å ha ny vogn..

En til ferien.

Grattis med en drøm av en vogn...

Kunne det vært mulig å få en link el.l for jeg finner ikke noen kule vogner jeg:o(

Skrevet

Grattis med ny smashy turkis vogn:-) Det er stilig med knæsje vogner, og jeg har hatt fullstendig vogndilla denne gangen........tør nesten ikke si hvor mange vi har hatt. Men vi er enige om at lille rosa kler røde vogner vi da og vi har prøvd noen;-D

Sånn er det når man vet det er siste mann.......hihihi........

Kan tenke meg han lille prinsen din blir litt av en moteløve altså - småjentene kommer til å digge ham:-)

Tøffe klær og tøff vogn!!

Skrevet

Gratulerer med ny vogn. Vi har også turkis vogn, men en Zapp. Kul farge.

Skrevet

Jeg benytter muligheten til å stæsje han opp i "mine" farger så lenge han ikke kan protestere verbalt!

Knis. Da vi var på Barnas Hus var jeg faktisk litt opptatt av hvilken farge på vogna Lykketrollet kledde best!

Lykketrollings har en del fargerike klær etterhvert. Nå har jeg begynt å skjønne hvor man finner alt annet enn lyseblått. Er jo alltid litt salg her og der - og da klarer jeg ikke å la være å raske med meg noe til skjønnasen vår.

Skrevet

Smart å benytte sjansen til de oppdager hva de vil og ikke vil ha på selv!!!

Og klart det er gøy når de kler ekstrautstyr som vogn etc;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...