Nullenusken Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Da har jeg vært på første utredningstime hos gyn.spes.... Hun tok innvendig ultralyd, diverse hormonprøver/blodprøver osv.... Alt så visst greit ut på den innvendige ultralyden, så får vi vente på svar på prøvene..... Hun regnet med at det var ham ned var noe galt med, så han skal nå levere sædprøve på sykehuset, og så skal vi tilbake 26.juni.... Er så utrolig lei av å ikke være gravid.... Se barnevogner og gravidmager overalt... Føler meg så utrolig mislykket... Var utrolig deilig å høre at det ikke var noe tydelig galt inni der, men da begynner man jo å frykte at det er noe mer alvorlig galt... *sukk* Tenk om han er steril f.eks.... *sukk* Gruer meg til 26.juni jeg...
Ragdoll Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Tror du skal prøve å slappe mer av.. Stresser man med å prøve hele tiden så blir det som regel ingenting, jeg tror du skal slutte å tenke for mye på det så kommer det nok en pjokk om ikke lenge Hvor mange har ikke tenkt den tanken at de ikke kan få? Det kommer når du minst aner det :)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Så utrolig lite gjennomtenkt svar du fikk over her! Merkelig hvor mange som tror man bare må reise til syden å slappe av så blir man gravid...huff.. Husker selv det var godt å komme igang med utredning, og om det er dårlig kvalitet hos han så er sjansene veldig gode ved ICSI:-) På meg er det PCO som er årsaken til at vi ikke klarer det på naturmetoden! Heldigvis er det masse hjelp og få og mest sannsynlig får du nok en spire i magen din om ikke så alt for lenge. Masse lykke til videre, selv om det er forferdelig å bli skuffet mnd etter mnd så er alt verdt det den dagen sprien sitter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå