nøffemamma Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Alle de som ikke har ammet av svangerskapet på en to tre!!!! Jeg ammer ikke av meg et gram, og går lange turer hver dag for å komme tilbake til start. Trenger litt trøst , så alle i samme situasjon: La meg føle at jeg ikke er alene.......
mams-til-tre Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Nå kommer du til å føle deg myyyyyye bedre... JEG LA PÅ MEG MENS JEG AMMET!! Slå den du )) Har aldri spist så mye som da!!!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Jeg fullammer og er fremdeles like bælfeit:) Hehe, må nok "hit the gym" ja.. Bah!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Ikke mye trøst å få her for jeg ammet alle 14 kiloene av meg kort tid etter fødselen:=) Lykke til
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Ammet ikke av meg et gram! Gjenstår enda et par kilo etter 11 mnd, hvert kilo har blitt trent bort.
nøffemamma Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Kjenner meg bedre allerede!!! føler at alle liksom raser ned de første ukene!!!! god bolledeig mage her enda!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Vekta står bomstille. Og det er fremdeles 10 kilo igjen og 4 mnd siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Jeg gikk ikke ned før jeg sluttet å amme. Sånn er det for mange. Kroppen tviholder på fettlagrene for å sikre nok næring til babyen.
lillemor og lillebror Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 HAr heller ikke gått ned et gram:(( Tok heldigvis av meg nesten alt i løpet av første uka etter fødselen. Hadde mye vann i kroppen og ingen matlyst. Men vil ha bort alt + det som var for mye fra før jeg ble gravid. Men nå har jeg sånn matlyst at det er skremmende, så det har vell sin naturlige forklaring at jeg ikke går ned noe.
Legekjærringa Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 har aldri vært så sulten i mitt liv som når jeg ammer. Står der jeg var da jeg kom ut fra sykehuset for 9 mnd siden, men gikk ned halvparten da innen 2 dager etter fødselen. Jeg gidder ikke slanke meg når jeg ammer, vil ikke gi ungen min avfallstoffer i melka.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har også lagt på meg igjen. Ble kvitt alle kiloene +3 til i løpet av den første uken. Nå mangler jeg bare 4 kg på høygravidvekten!!! GRR!#"%¤#%&/()
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå