misspetronella Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 kan det ha med graviditeten å gjøre? noen som vet?
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 jeg har frosset konstant siden noen dager etter EL og fryser fremdeles. er 9+4 nå.
Maya_1 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Aah, jeg er en levende istapp! Frysen av meg i utgangspunktet, men etter jeg ble gravid har det virkelig blitt ille. Sitter nesten på kontoret med skjerf og lue..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå