kelso Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Samboeren min er veldig hjemmekjær. Han mener vi bor på det beste stedet på jord, og han er ikke interessert i å reise på ferie heller. "Vi har det jo så fint her" Han er ikke interessert i noe. Har foreslått storbyferie, sydenferie, campingtur til Sverige. Han synes alt er kjedelig. Hva skal vi nå gjøre der? Lillegutt har vel ingen glede av det. Blir sprø av han. Besøke familien min orker han ikke så veldig lenge av gangen. For en gang skyld har vi både tid og penger.Vil ikke være hjemme hele sommeren. Vurderer å reise alene på ferie nå.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Det er vel ikke bare den ene som skal jenke seg etter den andre....? Hvis han bestemmer i år bestemmer du neste år? han burde da "holde ut" i en uke en eller annen plass? Og da mener jeg uten å furte og på den måten likevel ødelegge ferien?
kelso Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Ja vi har ikke vært på ferie før, annet enn besøk hos familie. Vi har vært sammen i 4 år nå. Regner med at han blir "tvunget" med på ferie i år. Er litt redd for utfallet av det da. Ser for meg at han må lide seg gjennom noe han overhodet ikke har lyst til.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Slik er min også!! Men han nekter å ta seg fri i utg.punktet også da.... For et par år siden fikk jeg han med på en tur han hadde lyst til selv også. Campingtur med egen vogn på slep. Det endte omtrent med at vi fikk lyst å rive håret av hverandre - med 3 barn i baksete. Mens jeg ville stoppe å kikke meg rundt, ville han sitte bak rattet hele dagene. (Kun spise en gang eller to og sove om natten) Hver gang jeg ville stoppe klaget han. "Det er da bare 2 timer siden sist". Nå har jeg gitt opp og tar med meg kidsa på tur alene! Kanskje vi skulle slått oss sammen..... Så får han heller bare være hjemme og jobbe han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå