TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 og det er ikke jeg helt enig i kan du si.... hun har våknet i firetiden de siste nettene, snudd seg over på magen og styra masse, og det tar ofte nesten en time å få henne til å sovne igjen. selv om hun får pupp.. skjønner ikke hvorfor hun plutselig har begynt med det, og kjenner jeg blir litt oppgitt igrunn... mest trøtt kanskje før hun begynte med dette, sov hun til 2-3tiden før hun våknet for mat, og sov så videre til 7-8... i natt ville hun ha pupp tolv, fire og sju... hun får grøt og evt frukt på formiddagen, middagsmat, og grøt til kvelds igjen. og pupp når hun vil ha. ble litt rotete dette her.. men.. noen som har gode tips?? hun er forresten litt over 6mnd..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 (ser alle på frustrerte fruer?)
sydilla Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 04.00 er natta...enig med deg!la henne ligge i senga si og styre. hvis det gjør at du ikke får sove, legg deg eller henne på et annet rom. ene gutten min sov i skinnpose i en bag ute på gangen da han i en periode mente det var morning kl. 05. bagen var liten nok til at han ikke følte for å romstare, så han fant roen bedre der. har også god erfaring med å gi en flaske mme på morran - da har de sovet videre. slutta med den flaska rundt 1 år. før vi forsto det hadde vi morning mellom 5 og 6, etterpå sov de til rundt 8. de har hatt eget rom fra 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå