Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 da sambo kjøpte bil uten å spør meg i det hele tatt. Det som også kan nevnes, er at bilen kosta nesten 600 tusen. Mener det er sykt å bruke så mye penger på en bil.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 isj,det gjorde eksen min også. Bestilte den fine splitter nye bilen, uten å snakke med meg om det. Et par år senere kom de og tok den tilbake. Pga manglende betaling....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Litt forbanna??? Da hadde jeg klikka helt! Sånn gjør man jo ikke ute å snakke med den man lever sammen med... HALLO!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Da hadde jeg klikka både vannrett og loddrett... Hadde vi hatt så mye penger at vi ikke visste hva vi skulle gjøre med de, så greit, haha.. Men 600 tusen har ikke vi til å bruke på en bil....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 fyflate! Jeg hadde blitt illsint.,,INGEN som gjør noe slikt. Hadde vi hadd god råd og bestemt oss for at 600 000 skulle vi bruke på bil så hadde jeg også skulle blitt med på den avgjørelsen. Dette er nesten skilsmissegrunn i mine øyne, noe mer egoistisk og korttenkt enn dette skal en lete lenge etter
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 haha...da hadde jeg nok tatt nøklene og sagt at dette er MIN bil, så skulle han ha fått kjørt rundt i det gamle vraket vi har.hehe Men, seff...alt kommer jo ann på hvilken økonomi man har fra før da!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Kommer an på inntekt og eventuelt annen gjeld og veid det opp i mot bilen han hadde kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 HI her, nå har jeg roet meg noen hakk, men fy hvor sint jeg var i går. Synes bare at dette er avgjørelser som en må ta sammen, noe min sambo er helt enig i, han ville bare overraske meg. Men nå har jeg fått sett bilen, og den er kjempefin, men synes forsatt 600 tusen er mye penger for en bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå