mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Har en datter som blir 2 år 1 august en sønn som blir 1 år 8 august. Og nå har jeg ille lyst på en baby til.... Prøver liksom å styre meg litt da.. Tenker litt på at det hadde vert veldig greit om minste mannkunne gå ordentlig før jeg ble gravid igjen... Har hatt tvilling vogn nå, å det er et Hel**** og komme fram rundt her vi bor. Så det vill jeg helst slippe... Men da må jeg brått vente til lille mann er 3 før jeg blir gravid, da blir det nesten 5 år mellom eldste og minste.. Er ikke helt sikker på hva jeg syns om det heller.. He he .. Noen som har erfaringer , tips, eller noen tanker rundt dette ??
Anna Nym :o) Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Gal og gal?? Nei, men jeg ville ikke hatt tre så tette. Syns det er deilig å nyte småbarnstiden med hver enkelt. Skal vente noen år med nummer tre. Men du trenger vel ikke vente til minste er tre før du BLIR gravid. Mine er det 2,5 år i mellom. Jeg brukte ikke tvillingvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå