leonoras mamma Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg kjøpte dette til dattera mi i dag for hun er veldig plaget med luftsmerter. Det jeg lurer på er hvor ofte kan en gi dette? Hu på apoteket sa at man skulle gi det i forbindelse med måltid, men problemet er jo at snuppa drikker OFTE og da virker det galt å skulle gi henne 10 dråper hver gang, Dere som har brukt dette, åssen gjorde dere det?
Smellt P. Tjukka Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hei ! Jeg brukte Minifom til min lille. Jeg ga hun dråpene før "hovedmåltidene" , og ikke "innimellom"ammingene ! Prøvde å begrense bruken litt . Gi feks. frokost , lunsj, middag og kvelds ... evt. en gang på natten.
dolly29 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ikke for å provosere eller noe, men vil du skal gå inn på helsenytt.no og lese det som står der. men jeg gav miniform og har en jente som vil ha mat ofte. gav henne hver gang, bortsett fra natta. har sluttet med det etter jeg leste på helsenytt. Tok det opp på helsestasjonen og der sa de at dråpene skulle kun brukes i 10 dager...
Har to herlige gutter! Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 vi gjorde dette i 4 uker som funket fint..men så prøvde jeg også osteopat og lillegutt ble super fiin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå