Gå til innhold

Stikkende smerter og masse liv - noe jeg har spist kanskje?


Ellie30 er høygravid:-)

Anbefalte innlegg

Sitter her med meget vonde smerter i underlivet og masse aktivitet fra nurket! Spiste fajitas tidligere i dag, med kylling, løk og paprika, og lurer på om kanskje det er maten....Uler i magen også....

Jeg er andregangs fødende og det kjennes ikke ut som kynnere heller, men blir jo litt redd her jeg sitter da! Orker jo ikke å røre meg idet hele tatt nå! Det kniper liksom til nedentil og er stikkende!

Jeg har ikke termin før om 45 dager og syns kanskje det er i overkant tidlig å føde!

 

Noen som har hatt det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er førstegangs, men har det på samme måte. I dag har babyen vært skikkelig aktiv og av og til kommer det en stikkende smerte/kniping i underlivet/bekkenet. Vet ikke hva det er, har i allefall ikke kjent dette tidligere. Har termin om 41 dager, tenker kanskje det er hodet som fester seg? Det kan de jo gjøre lenge før termin har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det likt og har termin om 19 dager så hadde det skjedd noe så hadde det ikke vært så galt. hvertfall ikke prematur.

 

skikkelig pressing nedover og utrolig aktiv baby.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det også på samme måte..

Aner ikke hva det er, men elsker følelsen av skikkelig aktivitet inni magen. Kan kanskje hende det er at hodet fester seg...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele roet seg noe når jeg gikk og la meg i går kveld, men nå er det bare murringer! Da var det kanskje bare en del av modningsprosessen!

Jeg skal til akkupunktøren i dag, så jeg skal spørre om hun vet mer! Hun pleier å svare på det meste jeg har av spørsmål:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oxo førstegangs og har hatt smerter i underliv (knivstikking) og press i bekken og korsrygg. Snakka med JM i går og hu lo litt av forklaringa mi å sa at dette kunne hun svare på, det var for min del da ungen som vrir litt på hodet i bekkenet, og sikkert på vei nedover. Skulle bare ta det me ro, så lenge magen var myk og hard som den pleier. Ikke noe farlig, har selv 40 dager til termin. Håper ikke det er noe anneledes for deres del heller da :o)

God bedring og lykke til i den spennende tiden vi har i møte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart! For i går hadde jeg det akkurat som deg HI, spiste sterk mat og det ble bare krøll etterpå.. GIkk med stikkinger og måtte puste meg gjennom det hele.. I natt ble det rett og slett kjempevondt, satt på do med bøtta foran meg og det kom ingenting, mens i dag har jeg mer diare (sorry detaljer...) og det er utrolig kjipt det også.. Og jeg lurer på om det er en reaksjon på maten ja! For den lille i magen er like aktiv som vanlig!

 

Du får legge inn hva akupunktøren din sa!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme symtopmer som deg i dag ja, diare...og mageknip...:-) Akupunkturen syns det var rart at jeg hadde så vondt ja, og mente at det er muskelstrekninger. Kombinert med den sterke maten, ble også babyen litt urolig! Så det var nok ikke noe farlig!

Men nå er jeg bare kjempesulten hele tiden:-)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag og legen mente at det jeg kjente i går var at hodet mest sannsynlig holdt på å fese seg/ skru seg ned i bekkenet.

 

Kjekt å vite det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...