Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har verdens nydeligste lille jente, blid som en sol og veeeldig sosial. Hun elsker å bli pratet til, og prøver å få kontakt med alt og alle. Kan sitte på bussen å stirre på et menneske helt til hun får kontakt for så å bryte ut i verdens støreste glis og prate og le!! Men "problemet" er at hun er så volsom mot andre barn, at de begynner å gråte!! Hun hviner, skal ta på. jeg får så vondt av henne, hun vil jo bare være snill stakkers!! Høres sikkert helt teit ut; for jeg vil jo ikke at hun skal være det barnet folk ikke liker;!!
mams-til-tre Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Tulla mi er også sånn... Synes det er kjipt at hun er litt voldsom, men kan jo ikke holde henne borte fra andre folk. Det blir bedre etterhvert, når de forstår ordet nei.. (håper jeg!) Jeg synes jo også at det er bra hun er som hun er og ikke er redd for folk..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 ja, jeg synes selvsagt at det er positivt at hun er så frempå, men hun er så vill! Er så redd nå når hun snart begynner i bhg (om 2mnd), er så redd for at hun skal bli den jenten ingen vil leke med fordi hun er så voldsom. Høres helt banalt å si det om en 7mnd gammel baby, men får helt vondt inni meg av tanken:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå