Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg ikke kjenne på kroppen at jeg snart er 10 uker ut i graviditeten? Har vært hos lege, alt helt topp, fått helsekort for gravide og fått 6 helt sterke positive clear blue gr.tester, meen, hvor er symptomene? Vil jo SÅ gjerne kjenne at det skjer noe med kroppen min.. Ingen kvalme, ingen sug etter noe spesielt, ikke svimmel..

Har hatt en del menssmerter, men nå er de vekke også, også er en del trøtt, men hva med resten? Føler ALLE kjenner noe hver dag!!! :o( Er kanskje ikke noe inni meg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble veldig glad jeg nå.

endelig noen andre som ikke har masse symtomer.

jeg er 5 uker på vei, jeg er bare trøtt og har disse mens murringene. det er liksom alt.

sist jeg var gravid hadde jeg ømme pupper, kvalme og svimmelhet, men da var jeg ikke trøtt.

vi er nok gravide. det er jo ikke mange ukene til du kan kjenne liv, små spark som er de beste tengnene av alt.

vi får bare nyte at det ikke er så mye plager da!!

Skrevet

Bra det er flere! :) Hører liksom folk sier det er normal, meen, vil liksom kjenne litt kvalme da! Men skal vell bare være glad.. Men 10 uker uten kvalme, kommer vell ikke helller da! :)

Skrevet

har du klart deg 10 uker uten kvalme, så slipper du nok den. men kvalmen er jo ingenting å være lei seg for å slippe.

kvalmen er jo veldig opp og ned om man får.

jeg må jo si at det er veldig godt å ikke ha den og håper den ikke kommer heller.

har ei venninde som spyr døgnet rundt, det unner jeg ingen.

Skrevet

Du er nok gravid :). Jeg hadde heller ikke noen symptomer med første mann. Kjente overhodet ingen forandring før jeg fikk bekkenløsning i femte måned. nå er jeg gravid med nummer tre og har alle symptomer, det er slettes ikke kjekt. Måtte til og med gå hjem fra jobb i dag på grunn av dette :(

Kos deg du, og nyt at du ikke har noen vanlige plager.

Skrevet

OKey, så det er helt normalt å ikke føle seg gravid i 1.trimester? ;) Tusen takk for mange svar. Da får jeg sove godt inatt! :D Er førstegangs, så mange spørsmål...

Skrevet

heia har heller ikke hatt noe serlig me symtoner men var bar kvalm i morres håper jeg slipper unna denne gang.

sist svangerskap ble j lagt inn på sykehuset jeg bare spyde uannsett om jeg hadde noe inni meg så var så dehydrert at jeg gikk me venflon i 6uker å dette unner jeg ikke min værste fiende engang. jeg haddde kraftig svangerskapskvalme da.

Skrevet

titteij. Fant ut i går at jeg var gravid, å i hele går gikk jeg å tenkte å tenkte, for har ingen sympt utenom litt mensmurringer og veldig trøtt... Utenom nååå... Fordi her sitter jeg mitt på natten. vært våken lenge og bare masse babytanker som svirrer rundt i hodet mitt. Får vel krype inn igjen til sambo å prøve å sove litt!!!

så det er ikke farlig¨å ikke ha noe serlig med sympt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...