Gjest Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Er ganske så "fersk" på det å søke jobb.. Jobber nå som kundbehandler, gjort det i 1 år nå. Har en svært tynn CV..Kunn GK helse og sosial som utdanning.. Litt jobberfaring fra kafe eneste. Har 2 små barn og er ganske så ung enda. trives godt i jobben min nå, men stillingen min skal reduseres helt ned til 40% stilling.Jeg trenger sårt pengene jeg får så må jobbe 100% for å klare meg økonomisk.. Men hvor i all verden kan jeg søke etter jobber da?? noen som vil ha meg med så liten erfaring da tro? tar også noen kurs gjennom NKI da, om det teller? Skjemmes av å sende inn en så tynn cv:( huff
petite fleur Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Trenger ikke være negativt at du har jobbet få plasser, det viser bare at du er lojal og stabil. Ville absolutt tatt med de kursene på NKI, og så skrive "eksamen vår 2008" og heller ettersende resultat hvis ønskelig. Dessuten er det masse erfaring å ha 2 barn! Takler stress og uventede situasjoner, man må planlegge og tilrettelegge.....Alle begynner jo et sted, du har ikke det verste utgangspunktet ;-)
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Du kan også ta kontakt med ulike vikarbyrå; Manpower, Adecco m.fl. Der kan dere finne ut hvilke type jobber du ønsker og få vikariat utfra det. Lykke til!
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 takk for noen oppmuntrende ord, søte deg! Men må nokk si at jeg er litt deppa pga dette.,., Hadde sett for meg noen år til på denne plassen jeg jobber nå.. Men ting blir ikke alltid slik en forventer,,, Aner ikke hvilke jobber jeg kan søke, stortrives jo som kundbehandler der jeg er nå..FARKEN.. Frister ikke å sitte på prixen heller.. ÅÅ...Og som kundbehandler regner jeg med at det er MANGE som er mye mer erfaren enn det jeg er.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Er det bare å kontakte de da? men så er det jo akkurat det med vikariat da, er jo så utrolig avhengig av inntekten min..
ToPrinsesser<3 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Jeg registrerte meg i sin tid på manpower.no og adecco.no og de tok kontakt etter dette. Du kan også ringe dem. De tar deg inn på en samtale og kan finne hva som passer best for deg og har deg i databasen til aktuelle jobber. Har fått ulike vikariat og etterhvert fast jobb ut fra dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå