Gå til innhold

Noen som er interesert ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er interesert i en BILLIG, lite brukt bugaboo camelon?

sort canvas, rosa fleece pose kan følge med om ønskelig. pris diskuteres, men denne går billig;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg;)

Skrevet

bag eller sportsvogn dette da?? er ikke helt inne på disse vognene,men skulle hatt en LETT sportsvogn...

Skrevet

det kan jeg maile deg? send meg en pm med mailen, men har ikke tatt de enda, så blir ikke før i morgen. tenkte å legge den ut på finn, men så kom jeg på å prøve her først..

Skrevet

det er begge delene, bag del og sportsvogns del, alt følger med. den er veldig lett 9 kg tror jeg.

Skrevet

Hei!

Jeg kunne også tenkt meg å sett bilde =) Hvor lenge sånn ca kan man bruke sportsdelen på disse vognene?

Skrevet

send meg en pm med mail, så skal jeg prøve å sende bilder i morgen.

Det sies at den kan brukes til ca 4 år, men den er jo laget for mer sydelige forhold og der er jo barna litt mindre enn våre her, men tror du kan bruke den så godt som hele vogn perioden. Et pluss er jo at den er liten så kan brukes som "trille" også.

Skrevet

Hvor sender jeg deg pm? Eneste alternativet på siden din er å legge deg til som venn. "sende melding" vises ikke på siden din..

Mulig jeg er helt grønn, hehe..

Kanskje du kan si sånn ca pris du hadde tenkt/håpet på =)

Skrevet

hmm, er ikke så god på de greiene her jeg heller, hihi.

tenkte ca 4500, det er 1000 billigere enn den billigste på finn, og vognen er ikke så mye brukt, så synes det er billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...