Gå til innhold

har hatt aroma massasje, fikk kramper i magen!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mitt dumme naut sa ikke at jeg var gravid, hadde 50 minutter aroma massasje, 2 av disse minuttene strøk ho meg over magen samme kveld fikk jeg masse kramper i magen mer i magen enn i underlivet så tror egentlig at det hadde meg mage tarm systemet mitt å gjøre, var hos legen og han lyttet på magen min men ikke med sånn at jeg kunne høre hjerteslag, begynte å tenke litt på hva jeg hadde spist og hva jeg hadde gjort å sånn, kom jo på dette med aroma massasje... er dette noe som ikke er bra , samme som på skravle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan godt ta aromamassasje,men det er veldig viktig å informere om at man er gravid! mangen av de eteriske oljene er ikke egnet til gravide og det er mange punkter på kroppen man ikke bør stimulere under graviditeten. men ikke bekymre deg nå! det at du fikk en sånn massasje en gang skal ikke gjør så mye forskjell. er nok helst fordøyelse,nyrer og lymfesystem som jobber nå tenker jeg. =) men alltid lurt å la seg undersøke hvis man er bekymret. det har nok gått helt fint! klem =)

Skrevet

Som hun over sier, det er viktig å si fra at man er gravid! Tror det bare er èn type som man skal bruke ved denne type massasje, og det er punkter som man absolutt ikke skal massere.

Regner med at det er med aroma massasje som med andre ting, at det går sannsynligvis greit, men at det er noe man helst skal unngå. Hvis du ikke har vondt lenger, og ikke blør, så regner jeg med at det går helt fint med deg.

Bra du tar det opp, tror mange ikke er klar over det. Finnes også mange terapeuter som ikke mener det er så farlig. Kjenner terapeuter som selv bryr seg om dette og tar hensyn, og som advarer mot å ikke ta hensyn til graviditet.

Skrevet

Uff jeg vet liksom ikke helt hvorfor jeg ikke sa i fra jeg er bare ca 15 uker på vei og det syns ikke så godt enda ... jeg har liksom spurt legen om så mye rart føler meg nesten litt sånn masete forstyrret...

dette er andre gangen jeg er gravid og da føler jeg nesten at mange tror jeg er sånn ekspert på dette med å gå gravid ... jeg har nesten like mange spørsmål som sist enda det bare er tre år siden...

jeg fikk en oppkvikkende aroma massasje med eucalyptus og basillikum oljer hvis det sier noe for noen... har ikke noe vondt nå lenger men magen har flatet mer ut... har kanskje noe med at jeg nesten ikke fikk i meg noe mat på mandag og at jeg kastet opp en del og kvittet meg med masse luft =)

Skrevet

det går fint med de to oljene. basilikumen er ikke bra i store mengder da,men blandet med eucalyptuas så skal det gå bra. men ville ikke brukt det en gang til.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...