Gå til innhold

Ang virus på pc'n...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en link på msn der avsenderen ikke har sendt meg noe....Heldigvis åpna jeg ikke. Er det avsenderen som har virus på sim pc da?Og jeg er trygg så lenge jeg ikke åpna?

Håper noen har peiling!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne forsvant fort nedover gitt...dytter opp igjen!!

Skrevet

Det er ikke du som har virus nei... Det er avsender. Har fått endel av de jeg også, men heldigvis ikke åpnet :)

Skrevet

Tusen takk nå ble jeg glad:-) Rart jeg hadde vett nok til å ikke åpne egentlig he he. Det som redda meg var nok at avsenderen stod som frakoblet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...