Guttemamman:-) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Fikk en link på msn der avsenderen ikke har sendt meg noe....Heldigvis åpna jeg ikke. Er det avsenderen som har virus på sim pc da?Og jeg er trygg så lenge jeg ikke åpna? Håper noen har peiling!!!
Guttemamman:-) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 denne forsvant fort nedover gitt...dytter opp igjen!!
mams-til-tre Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Det er ikke du som har virus nei... Det er avsender. Har fått endel av de jeg også, men heldigvis ikke åpnet
Guttemamman:-) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Tusen takk nå ble jeg glad:-) Rart jeg hadde vett nok til å ikke åpne egentlig he he. Det som redda meg var nok at avsenderen stod som frakoblet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå