Gå til innhold

Har sett vesla vinke :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var et perfekt lite nurk som lå inni der. Alt så helt normalt ut og vi fikk se både armer, ben, fingre, tær, hode, hjerne, ryggrad og et hjerte som dunket som bare det. Alt så normalt og fint ut. JM sa hun var absolutt ikke helt sikker, men at det så ut som det var ei lita jente inni der. Må nok ta det med en klype salt, men det spiller forsåvidt ikke så stor rolle heller. Nurket vårt var friskt og vinka til oss, og vi er de stolteste i hele verden (hehe, sier vel alle ;) )

Fikk med fine bilder som vi sitter og titter på... Smiler med hele meg jeg nå :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!! Så utrolig deilig å få vite at alt er som d skal m den lille, gleder meg kjempe til vår UL fredag om en uke, kan nesten ikke vente! Blir d masse rosa klær nå da, eller fortsatt litt usikker?

Skrevet

Åååå så herlig kjersti! :-)

Tenkt på dere i ettermiddag/kveld og gledet meg til å høre om ultralyden. Der ser du, alt var bare bra med nurket deres ;-) GRATULERER med en (sansynligvis) lita prinsesse i magen. Er det ikke herlig å ha sett at alt er som det skal være? Nå kan du bare puste ut og ta vare på deg selv og babysen framover. Kose deg i tiden som kommer :-)

Jeg tviler ikke på at dere, også , er verdens lykkeligste nå :-) Det er jo et lite mirakel der inni magen. Så fantastisk herlig!!!

Gleder meg til vi to skal gå trilleturer med nurkene våre :-) skal bli så koselig. og tenk, nå er det ikke SÅ lenge til heller ;-)

klem

Skrevet

Tusen takk begge to :) Ja, det var super herlig å se nurket :) Bare gled deg, det er stå stas!!! JM var veldig flink og beskrev og forklarte så vi kunne se masse som vi ikke hadde skjønt ellers. Og nå fikk jeg også bekrefta at de "leamus"-ene jeg har hatt er definitivt spark! For vesla var kjempeaktiv, og hver gang jeg fikk sånn leamus-følelse så vi nurket sparke ivei der inne! Fikk også forklaringen på hvorfor jeg flyr på do, hun ligger jo og sparker meg rett i blæra ;) hihi...

Ja, gleder meg masse jeg også, Miobell :) Det nærmer seg virkelig med stormskritt!! Bare 4 og 5 mnd igjen, du er jo sørenmeg bikka over halvveis :)

Skrevet

ja er det ikke sprøtt vel? over halvveis og du kommer like etter. tiden går så fort!!! :-)

Så morsomt at du fikk bekreftelse på at leamus følelsen var babysen da :-) Regnet med at det var det du kjente ja ;-) Og etterhvert vil der bli små dunk innimellom.. det har jeg begynt å kjenne nå. litt hver dag. av og til skvetter jeg til da det kommer så brått på meg. men er så fantastisk herlig å kjenne henne der inne!!! :-)

Hvordan var reaksjonen til din kjære da?

Skrevet

Så gøy!! Jeg har ord- ul i morgen og gleder meg som bare det :-) Håper alt står bra til.

Nå er det nok ikke lenge til vesla di begynner å sparke så hardt at du tom. kan se det utenpå magen også ;-) Da begynner det å føles litt mer virkelig. Har ihvertfall vært sånn for meg :-)

Skrevet

Han bare satt der og gliste fra øre til øre og holdt meg i hånda. Tror det var litt ekstra stas for ham å se velsa romstere rundt der inne ;) Blir jo mer virkelig da, de er litt mer visuelt påvirket disse gutta tror jeg.

Gleder meg til å kjenne litt mer tydelige spark, ja. Og til at han kan kjenne og se dem også. Men morkaka lå foran da, så da kan det vel ta litt lenger tid.

Gled deg til i morgen, Turbo81, det er så stas at jeg kunne ikke forestille meg det engang :) Og alt er helt sikkert bra. Det er det jo som oftest :)

Skrevet

Så koselig kjersti! :-)

Tiden framover vil bli herlig. Voksende mage og så kommer disse fantastiske sparkene :-)

stor klem

Skrevet

Ja, kjempekos!!

Nå er det nattatid her i huset, skal drømme om UL-bilder ;)

Stor klem tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...