Gå til innhold

dere som legger barna i 19 tiden hvor lenge sover de da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

FØR DE SKAL HA MAT? OG HVOR MYE HAR DE DA SOVET PÅ DAGEN?

SØNNEN MIN ER 11 UKEROG LEGGER HAN HALV NI OG HAN SOVER 6 TIMER FØR MAT IGJEN...MEN SOVER IKKE MER ENN TRE GANGER PÅ DAGEN CA 1 TIME HVER GANG..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla mi er 4 mnd...Sover 3 ganger på dagen... Alt fra 30 min til 2 timer. Står opp 08.00 og legger henne mellom 19-20. Da sover hun til 5-6 tiden og får mat, og sovner igjen =)

Skrevet

Ti minutter, hehe. Og så våkner han og nekter å sove igjen før klokka ni - halv ti. Det er litt krisetilstander i heimen kan du si... Han er snart 6 måneder, sover to til tre ganger på dagen, en time eller to av gangen - max. tre timer til sammen, og sovner altså ordentlig i ni-tiden. Da sover han kanskje tre timer, før han skal ha mat igjen - og sånn er dessverre hele natta...

Så jeg synes det du beskriver høres helt fantastisk ut...

Skrevet

Min våkner rundt midnatt for å spise, men hvis jeg selv skal legge med tidligere, tar jeg han opp og gir han mat rett før jeg legger meg. Da spiser han i halvsøvne, og sovner med en gang jeg legger han tilbake i senga si.

Han sover og 3 gang på dagen, når jeg triller sover han så lenge turen varer (stort sett nesten 1 1/2 time), og de andre to lurene er på ca 40 min hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...