Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 FØR DE SKAL HA MAT? OG HVOR MYE HAR DE DA SOVET PÅ DAGEN? SØNNEN MIN ER 11 UKEROG LEGGER HAN HALV NI OG HAN SOVER 6 TIMER FØR MAT IGJEN...MEN SOVER IKKE MER ENN TRE GANGER PÅ DAGEN CA 1 TIME HVER GANG..
Bettina-Celia Marie 100108<3 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Tulla mi er 4 mnd...Sover 3 ganger på dagen... Alt fra 30 min til 2 timer. Står opp 08.00 og legger henne mellom 19-20. Da sover hun til 5-6 tiden og får mat, og sovner igjen =)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Ti minutter, hehe. Og så våkner han og nekter å sove igjen før klokka ni - halv ti. Det er litt krisetilstander i heimen kan du si... Han er snart 6 måneder, sover to til tre ganger på dagen, en time eller to av gangen - max. tre timer til sammen, og sovner altså ordentlig i ni-tiden. Da sover han kanskje tre timer, før han skal ha mat igjen - og sånn er dessverre hele natta... Så jeg synes det du beskriver høres helt fantastisk ut...
Line-80 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Min våkner rundt midnatt for å spise, men hvis jeg selv skal legge med tidligere, tar jeg han opp og gir han mat rett før jeg legger meg. Da spiser han i halvsøvne, og sovner med en gang jeg legger han tilbake i senga si. Han sover og 3 gang på dagen, når jeg triller sover han så lenge turen varer (stort sett nesten 1 1/2 time), og de andre to lurene er på ca 40 min hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå