nr. tre er på vei:) Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 vi skal i bryllup i juli å jeg lurer veldig på hva jeg skal ha på meg. Det er ei stund til men greit å se litt syns jeg. Jeg har en kjole som jeg får på meg nå, men neppe da. Er 23 uker nå å bryllupet er om to mnd... noen som har tips om (evt nett) -butikk som har fine gravidkjoler eller annet fint som passer til bryllup?
nr. tre er på vei:) Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 blir veldig gla for svar:)
miobell Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 skal i bryllup selv i slutten av mai og vil da være ca 25uker på vei. Tenkt mye på det med "hva skal jeg ha på meg" og ennå ikke helt bestemt meg... Har noen pene småkjoler som kanskje kunne gått. om ikke tenker jeg å stikke innom div. "vanlige butikker" . Der finnes mange fine butikker som kan ha kjoler gravide kan få over den lille bulken på magen. Mange kjoler med stretch og det ser jo nydelig ut på oss nå :-) lykke til!!!
Mamman til Ovedie Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Den kule mage i markveien og på glassmagasinet har veldig mye forskjellig for gravide.. Ta en liten titt på nett på denkulemage.no..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 www.krappe.no Jeg så en nydelig kjole der..jeg skal selv i bryllup til min egen mor i september, da vil jeg være ca 37 uker på vei!! Drar til England i sommer...satser på jeg finner en nydelig kjole der:-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 http://www.krappe.no/group.asp?group=55⊂=53
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 jeg var i komfirmasjon i går å hadde på meg en kjole til 200kr fra veramoda følte meg kjempe flott å jeg har rimelig stor mage... bilde finner du på http://grysom.piczo.com/magebilder3?cr=2
Førstegangsmamma82 Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal i bryllup om 1,5 måned, da er jeg ca fem og en halv måned på vei. Har kjøpt meg kjole på www.motherhood.com. Der har de mange kjoler som kan brukes til hverdags, og noen som også kan være fine i bryllup. Kommer jo selvsagt an på hva slags bryllupsfest det er. Er det galla så kommer du ikke langt med disse kjolene.. Men altså, kjolene er billige! Og det er jo et pluss! Jeg betalte 150 kroner for min kjole, og da slipper man å betale toll også (under 200kroner). I tillegg kom frakt på 200 kroner, men en total på 350 kroner er slettest ikke verst! Så en lignende kjole som den jeg kjøpte på Lene-V i dag, og den kostet rundt 600,-... Og,- jeg bestilte kjolen 1.mai, og fikk den i postkassa fire dager senere! Ikke verst!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Her kan du også finne noe fint: http://www.destinationmaternity.com/mastercategory.asp?MasterCategory_Id=GM9&shop=all Bare velge hva slags kjole du ønsker Pris og levering samme som Motherhood innlegget over
xmilla Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Jeg tittet på denne siden, mange fine klær, men frakt står det koster 5 dollar. Hvordan ble det så mye som 200 kr. i frakt for deg???
sofie78:) Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Sjekk de fine vår- og sommerkjolene hos Lindex! De har en kampanje nå. Skal i bryllup i slutten av mai selv, og den kjolen jeg hadde planlagt å ha på meg var for liten rundt brystene... Hihi. Jeg kjøpte en nydelig blålilla kjole til kr 299,-. De har den i svart også. Skal ta et silkebånd over brystet, så magen kommer bedre frem:) Kjolene er ikke gravidklær, men det er så mange overdeler og kjoler som passer for oss med den moten som er nå. Løp og kjøp!
*Lille Persille" Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Jeg bestilte selv en kjole fra Krappe.no og ble skikkelig skuffet, den så kjempefin ut på bildet men når jeg fikk den var kvaliteten kjempedårlig. Stoffet var skikkelig syntetisk og billig og kjolen stod ikke til forventningene i det hele tatt. Dessuten er prisene på nettsiden uten mva, så den reelle prisen blir høyere enn det de opplyser. I tillegg kommer porto så det er ikke så billig som det ser ut til heller. Mulig andre er fornøyde med det de har bestilt derfra, ville bare si ifra så andre kanskje kan unngå skuffelsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå