Gå til innhold

Hadde mennene deres satt pris på en slik gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er/var et stort fotballtalent. Han har spilt for en del gode 2.div.klubber, men sluttet (dessverre!!) pga. militæret. Dette er ikke mer enn tre år siden, men nå mener han at han er for gammel (23.) Jeg mener at han IKKE er det, fordi han har et sånt enormt talent. Det er fortsatt de som snakker om han og talentet hans, og at han ikke burde sluttet. Jeg vet at han har lyst å begynne og spille igjen, men tør liksom ikke helt å ta skrittet.

I dag har jeg kontaktet en 1.divklubb og hørt om muligheter for at han kan delta på en trening, sånn at han kan få gnisten igjen. Hadde ikke store håpet, og må innrømme jeg fikk sjokk da treneren var positiv, og sa at det var mulig allerede neste uke!

Han er på jobb nå, og jeg skal si i fra når han kommer hjem.

Men jeg ble plutselig nervøs. Tenk om han blir sint på meg??

Han blir jo sikkert ikke det, og han må jo ikke gå om han ikke vil. Men...hmmm..jeg vil jo overraske ham da, og håper han kan bli glad.

Hvordan hadde deres menn reagert?

Kan dere spørre dem? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo aldri hvordan de mannfolka reagerer, men JEG synes iallefall det høres ut som ei flott overraskelse=) 23år er jo ikke for gammelt til å spille da=)

Tror han blir glad jeg.

Lykke til!

Skrevet

kjempe flott!!! ;)

var det eg fikk til svar. hehe

Skrevet

Det hadde nok vært helt topp for min mann, bare det hadde vært ishockey :-)

Skrevet

Det har jo ingenting å si hvordan kjæresten min hadde reagert.. Du har gjort noe utrolig stilig for kjæresten din og kan være fornøyd med egen innsats! Hvis han ikke blir glad, vet du at det med fotballkarriære bare kan legges dødt.

Han må jo bare bli glad! Selv om han kanskje får litt sjokk først, he he.. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar.

Det jeg er redd for, er om han kanskje kan føle seg dum fordi jeg har tatt kontakt med dem liksom.

Ble plutselig så veldig usikker, men det er jo ikke noe tvang.

HI.

Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Ja du har jo forsåvidt rett i det. Dette kan jo være en sjanse for ham til å vise hva han kan. Og vil han ikke, så vil han gjerne ikke satse heller.

Det er greit å forhøre seg på Dib altså, takk jenter!!

HI.

Skrevet

HI her.

Vil bare oppdatere litt:-)

Det viser seg at denne mannen som jeg har skrevet mail med, har vært treneren hans tidligere for et annet lag!! :-)

Snakk om tilfeldigheter.

Så nå er jeg ikke nervøs mer, bare gleder meg til han kommer hjem:-)

Skrevet

Hvordan likte han gaven ?

Skrevet

Min mann hadde ikke gått på den treninga.

Blir sliten av bare å se en kamp på tv han.

Hehehehehehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...