mie76 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Noen som har vært på dette? Eller noen som vet om det faktisk er mulig, og er det også mulig i sommer? Har jo hørt at de skal ha lav bemanning og stengte føderom i juli og august...
Gjest Mammamoms Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg bare dytter denne, for det er av min interesse også å vite litt mer om Fredrikstad sykehus.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 De har omvisninger på Fredrikstad ja. Vet om flere som har vært på det. Hvordan det er i sommer vet jeg ikke. Spør helsestasjonen om telefon nr. til den som har ansvaret for omvisningene. Jeg fikk det, men har det ikke lenger. Dro aldri på omvisning selv. Men de som har vært på det, anbefaler det.
Nanna:-D Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har vært på omvisning på sykehuset. Er glad jeg har vært det, for da vet jeg litt om hvor jeg skal når ting skjer... Tlf nr til omvisninga er 69861278.
Hilde_85 Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skal på omvisning den 3. juni! Sykehuset i fredrikstad har B2, B3 og B7 som fødesteder (hvor mange rom det er på hver etasje vet jeg ikke) Og de kommer til å stenge B7 fra st.hans mener jeg dem sa. Så B2 og B3 vil fremdeles være åpne, mens de vil kanskje også bruke B7 som barselsavdeling. Så har du tenkt å gå gjennom en helt vanlig fødsel uten noe alternative greier så er det ikke noe problem. (keisersnitt-fødsler og)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå