Dizzy Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 jeg mitt dumme naut sa ikke at jeg var gravid, hadde 50 minutter aroma massasje, 2 av disse minuttene strøk ho meg over magen samme kveld fikk jeg masse kramper i magen mer i magen enn i underlivet så tror egentlig at det hadde meg mage tarm systemet mitt å gjøre, var hos legen og han lyttet på magen min men ikke med sånn at jeg kunne høre hjerteslag, begynte å tenke litt på hva jeg hadde spist og hva jeg hadde gjort å sånn, kom jo på dette med aroma massasje... er dette noe som ikke er bra
Maigutt08+aprilspire Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Det er endel aroma oljer som ikke er bra for gravide, ja. Jeg vet ikke mye om aroma massasje og alle oljene de bruker, men jeg har lest at endel produkter har uheldige konsekvenser for gravide og bør unngås i svangerskap. Hadde kontakt med en aromaterapeut for å få laget en god massasjeolje til bruk under fødselen, og på den står det bl.a. at den ikke skal brukes tidlig i svangerskap pga at den kan stimulere til rieaktivitet. Har du fortsatt kramper i magen? I så fall ville jeg kanskje forhørt meg der du var om hva slags oljer de brukte og hva slags konsekvenser de kan ha, evt ny kontroll hos legen hvor du forklarer hva som har skjedd... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå