Gå til innhold

Noen som skal på foreldre og barn messe neste helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde lyst til å dra,men fant ut at det koster 400kr per pers,så tror vi dropper det...

Litt av en pris...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster det virkelig så mye?? Mener at det var mye billigere i fjor.... Er virkelig ikke verdt 400kr synes jeg, men skulle gjerne dratt om det var billigere.

Skrevet

Så nå på 2.tri at noen skrev 150,men der jeg sjekket sto det 380 kr.

Hmm...

Men blir jo uansett 300 for 2 personer da.Var jo mye billigere enn det jeg fant,men.

Skrevet

150kr høres bedre ut ja..:) Tror nok ikke vi bruker 800kr for å dra dit hvertfall, men må vi ut med 300kr skal vi vel klare det. Kan jo spare masse penger på alle de gode tilbudene der..:P

Skrevet

På hjemmesiden deres står det at det koster 150 for voksen, 70 for barn og/eller 150 for en familie. Bilparkering koster 50kr. Jeg har tenkt meg dit, men savner en oversikt over hvilke tilbud som finnes..

Skrevet

Koster da ikke så mye! Koster 150 per voksen og 70 for barn over 3 år..

350 for familie (2 barn og 2 voksne). Hvor har du lest?

Har bestilt billetter nemlig :)

Skrevet

gurimalla så dyrt.. nei det tror jeg ikke. det har jeg aldri betalt for å komme inn der, og ikke på andre messer heller. det er vel litt i meste laget da. tviler på det. 150 stemmer nok litt mer ja=) ellers kommer det ikke mange tror jeg.

Skrevet

hvor er denne messa da? hvor kan jeg lese om det? ble litt nyskjerrig :P

Skrevet

Vi skal dit ja, og det koster 150 kr for voksen og 50 i parkering. det står hvertfall på siden så da er det det som gjelder. så får vi håpe på bra vær så sees vi der inne, hehe

Skrevet

Åpningstider:

Fredag 23. mai kl. 12.00 – 18.00

Lørdag 24. mai kl. 10.00 – 18.00

Søndag 25. mai kl. 10.00 – 18.00

Billettpriser:

Voksen: kr 150,-

Barn: kr 70,- (3 - 16 år)

Familie: kr 350,- (inntil 2 voksne og 2 barn)

Barn under 3 år: gratis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...