suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Er det noen som vet prisen på feks Liberobleier der?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Dem har vel ikke Libero der, men pampers har dem, men de heter noe annet. Husker ikke helt hva. Svindyrt med merker vi er kjent med der nede, kostet 100 kr for en pakke når vi var på Lanzarote for 2 år siden.
Willy Wonka Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Var på Gran Canaria i januar. Tror at prisen på bleier er overkommelig hvis du tenker på hva du har lagt ut for flybill. hotell m.v. Da blir det bare en dråpe i havet. Er jo begrenset hvor mange bleiepakker man bruker i løpet av ferien...hvis du ikke har med deg mange pbeiebarn, da..
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Har bare ett bleiebarn. Tror jeg jeg tar med 1 pakke og kjøper resten der. Vet noen om de har up&go /trusebleie?
lifa og Eline Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Vi valgte å kjøpe der ned når snuppa var 9 mnd. kjøpte ett merke med veldig mange i posen (husker ikke navnet) og de var helt greie. Bleien koster litt mer men det bør man ha råd til når man ta en ferietur til den store solfylte ferieøya. Ha en flott ferie når dee reiser en gang.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Man må jo ikke ha de kjente merkene heller nei, det er sant. Vi reiser om ca 3 uker..........gleder meg!
tre_prinsesser Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Ville bare si at jeg leste et annet innlegg ang dette på reisedebatten, hvor flere hadde opplevd at ettersom bleiene i syden inneholder andre tilsetningsstoffer enn de vi har her hadde flere av barna reagert på de... Kjekt å vite.
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Anbefaler å kjøpe Huggies når dere er der, fremfor Pampersene som er mye dyrere og egentlig ikke så gode:p (de er ikke helt like de vi har her)
Lykkekløver Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 De bleiene vi kjøpte der nede, pampers bl.a , lakk og var veldig dyre. Vi likte de ikke. Prøvde litt forskjellige merker de 5 ukene vi var der, men var generelt ikke fornøyd. Vi hadde heldigvis med nok norske bleier som han kunne bruke om natta. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt med norske bleier og putta dem oppi barnevogna, regner dere skal ha med vogn?
* 5 om dagen * Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 vi kom hjem for under en uke siden, og ikke noe problem å få tak i bleier.det er blitt mye bedre de siste årene har jeg sett.hadde jeg sjøl vist det, så hadde jeg ikke tatt med bleier for 14 dager :-/ men det som kan være lurt, er å ta med gode bleier til nattbruk, da jeg synes å huske fra tidligere innlegg,at de ikke nødvendighvis er så gode som våre bleier.
mams-til3 Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 jeg kjøpte libero på gran canaria sist vi var der...tipper en pk lå på rundt 80kr.jeg pleier alltid å ta med slike ting som tar litt plass,for da har jeg ekstra plass på hjemveien..noe som alltid kommer godt med:)
kleenex Skrevet 13. mai 2008 #12 Skrevet 13. mai 2008 Hei jeg ville hatt med bleier hjemme fra. Hvis barnet skal være så uheldig å få diare eller noe sånt, så er det utrolig kjipt hvis bleiene ikke holder. En veninne av meg gikk tom og kjøpte bleier til de siste dagene og flyturn der nede og jeg kan bare si det sånn at den flyturen ble veldig ubehagelig..........
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2008 takk for mange gode råd og svar. Vi skal ikke ha med vogn, han er3 år. Ble litt skeptisk,siden det er andre "stoffer" i bleiene der, han har litt eksem.Da satser jeg på 2 pakker med up&go, hvis det blir for lite, kjøper vi resten der. Vanskelig å beregne hvor mye bleier vi kommer til å bruke, blir jo endel flere enn vanlig, siden det blir mye bading. Kan liksom ikke spare på en bleie med bare LITT tiss i, og så ta den på etter 1 times bading.
Patetica fåkksi Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Det kommer an på hva dere kjøper og da, jeg har hatt baby i over 8 mnd nå, i Spania, og har ikke opplevd en eneste gang at en eneste bleie lekker... Hvis dere kjøper merker som Dodot, Carrefour osv. så er det akkurat samme kvalitet som i Norge.. vi får babyer i Spania og :-) Bare unngå billigbleier fra nedslitte matbutikker og typiske arabiske markedbutikker.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. mai 2008 Se der ja, en "innfødt". Skal notere meg de merkene, takk skal du ha :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå